Maj 2009!
Vi kommer också ha 40 gäster, men våt mat kostar 110:-/portion. Tårtan går på 600 till 40 pers och drickan köps in i Tyskland. :)
Då blir det inte så dyrt.
Vad ingår i en kuvertavgift egentligen?
Vi kommer också ha 40 gäster, men våt mat kostar 110:-/portion. Tårtan går på 600 till 40 pers och drickan köps in i Tyskland. :)
Då blir det inte så dyrt.
Vad ingår i en kuvertavgift egentligen?
Ojoj! Börja om igen!!!? Tufft! Men det går! Jag har bara haft från mitten av december på mig, så med lite eld i baken går allt vettu?
Och var skulle du bli portad från?
*kliar mig i huvet*
connys hjärta skrev 2009-02-12 15:38:28 följande:
Ja, men du får ju helt klart mycket för pengarna!
Vi har fått snärja folk vi känner att ha som serverings- och barpersonal... :D
Om bara den ena byter namnet innnanvigseln kostar det 1500:- När ni sedan gifter er är det rais för den andra att ta blivande makens/makans efternamn. Då spar man 1500:-
Körkorten óch så är det svårare med att spara pengar på...
Vi skickade in vårt i mitten/slutet på januari och det kommer vara färdigt 23 mars! Sen tar det 2 veckor på skatteverket (då byter vi ungarnas namn också, så det blir bra jag kvar och jag byter till m2b:s namn vid vigseln).
Så för sent är det nog inte...
Vårt namn har precis blivit skickat vidare för kungörelse. Där är det i 1 månad, sedan tar de beslutet första mötet de har efter den månaden är över.
Att byta till den andres namn tar ca 2 veckor.
Jösses! Vad hde ni för bil då?
Roligt att få tag i porslin billigt!
fröken sjunfors skrev 2009-02-15 09:18:21 följande:
Vi har it skickat in hinderprövningen än. Vi måt ha namnet klart först.
Hehe...
Vi handlade vår alkohol i tyskland i fredags. Och om allt skulle drickas upp så har folk druckit ett halvt flak öl, 1 liter vin, 5 cider, 2-3 avec och 2-3 glas välkomstbubbel var när kvällen är slut...
En Ford Fordor av årsmodell -38.