Inlägg från: Tindragull |Visa alla inlägg
  • Tindragull

Maj 2009!

Kan prova ikväll...
    Hojtar med resultatet då!
    Nu måste jag iväg till brukshundklubben och göra inhandlingslista!

Kärlekensskull skrev 2009-03-05 06:26:33 följande:
    Tror du att du har lust att kolla om det går att klippa ihop många låtar? Så vet jag att programet funkar. Bättre att vara säker innan jag lånar någons dator
  • Tindragull

Åh, vad kul!

Nalle Puh 40 skrev 2009-03-05 08:31:18 följande:

Imorgon em kommer prästen hit, spännande...
  • Tindragull

Idag kom kläderna till lillsonen som jag har beställt. Var ju såklart tvungen att prova dem på honom direkt och jäklarns vad söt han är lillplutten! Bild finns såklart i mitt galleri! Om nu nån är nyfiken..

• Tindragull

Ja, jo, men det är en risk vi får ta!
    Blir mindre nervöst i kyrkn när de har det lilla trollet att titta på!

• Tindragull

Nalle Puh 40:
    Ja, det är en massa val med vigseln! Men det tycker jag ä kul, då blir vigseln mer personlig.
    Roligt att du nu fått ringen! Hoppas alt var till belåtenhet?
    Underkläder... Helst hade jag velat ha nåt som drr n magen rejält, men det är ju så förbannat dyrt! Köpte en korsettliknande sak på tradera, men den är lite liten så frågan är om jag kommer kunna ha den... Och den är inte stark nog att hålla in som en riktig korsett. Har köpt en axelbandslös slät vit bh på lindex som jag nog kommer ha. Trosor...jadu. Behöver ha en modell som är rätt hög etesom de annars bara rullar ner på mig då min mage är "tunnformad"... Men jag vill ju samtidigt inte ha tanttrosor... Har ett par röda spetstrosor i sk. halvstringmodell som är perfekta i modellen, men jag hittar inga såna nu! Vill ha vita i spets...
    Så om nån har tips på var jag kan hitta såna så vore jag glad för tips!
    Kommer köra med samma underkläder från ja tar på mig klänningen till jag går och lägger mig...

• Tindragull

SweetSun och Pingst09: Vad för hålla-in-underkläder ska ni ha? Har ni lyckats hitta nåt som inte var tok-dyrt?

• Tindragull

Ja, för mig känns det som för mycket pengar när det drar iväg över 500:-
    Får kika vidare...

• Tindragull

Blev helt inspieradv allt "dra-in-snack" nu så jag smällde till och köpte en korsett! *asg*
    www.ofcorsetis.com/Shop/Index.php

Passar fint med mitt gröna tema och den håller nog in vad den ska!
    På rea också, så jag är nöjd. Och den kan jag använda när jag ska på bröllop snare i år också. Man vill ju vara smal & fin...

• Tindragull

Jo alltså, måten som står där är när korsetten är maximalt ihopsnörd, så mindre än så blir dn inte.
    Så om det står 80 cm i midjemåttet så bör du vara 90-100 cm i midjan för att den ska funka på dig och göra den nytta den ska.

Pingst09 skrev 2009-03-08 09:20:53 följande:
    Hm, det där kanske kan vara nåt.... Men hur sjutton mäter man så man får rätt storlek?!? Jag fattar inte vad det är man ska dra av??
  • Tindragull

Tackar! Mattis tackar också för komplimangen.

Vad skönt att du hittat "dra-in-underkläder" funkar för dig! Jag hoppas verkligen att min korsett ska funka.

emmlin skrev 2009-03-08 09:33:41 följande:
    Tindragull: vilken fin liten kille med kostymen
Svar på tråden Maj 2009!