Inlägg från: Tindragull |Visa alla inlägg
  • Tindragull

Maj 2009!

Tror de kan fixa det utan att det blir en ful skarv.

Corona skrev 2009-03-01 21:26:09 följande:
    Apropå ringar, om man tar in/förminskar en ring - blir det snyggt eller blir det en skarv? Ska minska mannens ring, en slät guldring... blir ju fult om det blir ett "operationsärr".
  • Tindragull

Kostar ingenting, men om man vill ha snabbare service så kan man betala för medlesskap.

SweetSun skrev 2009-03-01 21:09:00 följande:
    ok, men är det gratis.., stog nåt om avgifter på sidan såg jag...
  • Tindragull

Ja då får du med bara ljudet. Så tyvärr får du ju med skratt & allt annat ljud också...

Finns nåt program som man ska kunna spela in ljud du just nu lyssnar på i datorn. Då borde man kunna pausa för att fortsätta inspelningen när man bytt låt eller innan låten är slut... Hmmm... Ska se om jag hittar vad det programmet hette...

Kärlekensskull skrev 2009-03-02 07:06:23 följande:
    Okej så om du söker på en "wedding dance" som du tycker är bra på youtube så får du det till bara musik genom zamzar?? Jag tycker de flesta på youtube är så långa undra om man kan korta ner dem i något annat program??
  • Tindragull

Härligt!
    Man hittar ju så mycket trevlig musik på youtube!
    Kul att man kunde hjälpa någon!

SweetSun skrev 2009-03-02 13:53:19 följande:
    tindragull; nu har jag suttit hela dan och laddat ner musik, vilken drog!! Haha
  • Tindragull

Jag har inte orkat leta upp all musik till festen än... Dessutom har jag sveriges långsammaste bredband, så det är ju så seeeegt...

SweetSun skrev 2009-03-02 19:23:04 följande:
    ok, nja inget klippa klistra tror jag, det blir massa låtar rätt av bara Blir ingen crazy suprisedans för oss.... Hittat en massa musik som blir toppen på festen, sen så har jag fått ner låtarna vi ska ha på vigseln också...
  • Tindragull

Vilken låt har ni bestämt er för till brudvals/första dansen?
    Och varför?

• Tindragull

SweetSun: Jag klippte precis ihop vår låt med fågelsången och det var plättlätt! Om du vill kan jag göra en åt er med!
    Då behöver jagbara veta vilka låtar som ska klippas ihop och ungefär var i låtarna du vill ha dem ihopklippta.

• Tindragull

Spännande!
    Lite läskigt när man inte ska ha nån provuppsättning först...
    När jag gjorde håret på en kompis på deras bröllopsdag så hade jag övat en gång innan och det var tur det, för annars hade jag haft noll koll på hur lång tid det tar!

SweetSun skrev 2009-03-03 12:15:07 följande:
    NU har jag bokat frissan! Jösses vad jag har dragit på det!Skönt att ha det gjort...fast det ingick ingen provuppsättning eller så.. hoppas bara de fixar det på stora dagen nu då..*nervös*
Svar på tråden Maj 2009!