• stellajsj

gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2

Då var det dags för en ny tråd då den gamla är stängd!
    www.brollopstorget.se/Forum-1-73/m3104838.html

Maj:
    EmMa09: 16 Maj 2009

Juni:
    längelevekärleken: 6 Juni 2009
    Saxiquine: 6 juni 2009
    mariekba: 6 juni 2009
    GlamourKitten: 12 juni 2009
    Stellajsj: 18 juni 2009
    Nena85: 27 juni 2009

Juli:
    ängsblomma: 4 juli 2009
    MolsonCanadian: 11 juli 2009
    Carpet 09: 18 juli 2009
    20090725: 25 juli 2009

Augusti:
    lottaochalex: 8 augusti 2009
    Miss Mijah: 15 augusti 2009
    Bröllopsblomma: 22 augusti 2009
    wunja gbg: 22 augusti 2009

September:
    Jojoånicko9s: september 2009
    Ozita: 5 september 2009
    Bridemma: 19 september 2009

• Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2
  • ozita

Härligt! Tur att den passar fortfarande.

Nu ska jag bege mig ut i solen för en söndagspromenad, lycka till hos sömmerskan imorgon!

• stellajsj

Ja visst går allting jättefort nu! Är också orolig för att det ska gå för fort!! Vill hinna njuta ordentligt denna tiden nu innan och så att man som sagt inte missar något!

Har ni fått några svar på inbjudningarna än.? För oss så är det 24 st som har tackat ja än så länge (de har även bokat boende). Och vi har bara bjudit 40 st så det är rätt bra. OSA datum är sista mars.

EmMa09 skrev 2009-01-25 12:42:01 följande:
    jaa, det har verkligen gått fort, och nu den sista biten lär väl oxå gå jätte snabbt, är orolig att det kommer att gå FÖR fort, så att man missar något på vägen..vi har satt OSA den 16 mars, precis 2 månader innan vårt datum, kände att vi ville ha ganska gott om tid på oss att fixa det sista så som; festprogram, vigselprogram m.m. (vi gör dessa själva)
  • 20090725

va härligt att det är så många som vill dela er dag även om det är utomlands, jag hade tyckt det va super mysigt att bli bjuden på bröllop i solen och värmen! många ser det nog som en semester också!

• stellajsj

Ja det är fantastiskt! Hade aldrig kunnat räkna med så många...!
    Och ja många ser det som semester också, det är ju bara en kväll som gästerna behöver tillbringa med oss (har ett kvällsbröllop pga av värmen). Resten är en härlig vecka i solen !

20090725 skrev 2009-01-25 14:19:15 följande:
    va härligt att det är så många som vill dela er dag även om det är utomlands, jag hade tyckt det va super mysigt att bli bjuden på bröllop i solen och värmen! många ser det nog som en semester också!
  • sittak

Hej alla!

Får man lova att "hoppa in" så här mitt i?
    Vi gifter oss den 13/6...

// sittak

• 20090725

självklart får du vara med här... du e så välkommen!

• ozita
    sittak skrev 2009-01-25 15:43:00 följande:
    Hej alla!Får man lova att "hoppa in" så här mitt i? Vi gifter oss den 13/6... // sittak
    The more the merrier!

Var gifter ni er?
  • Francis

Hej!!

Har försökt uppdatera mig lite i tråden så jag hänger med lite!
    Hoppas det är ok att jag kommer in såhär sent!
    Jag är också en GBG tjej som kommer gifta mig den 4 Juli, och tråkigt nog så är varken kyrka eller lokal 100% uppbokat ännu men det blir nog snart hoppas jag vi letar förbrilt efter en bra lokal som man får ha egen dryck/mat..

Skönt med en tråd med gbg tjejer som man kan få/dela med sig utav tips och idéer ifrån =)

• stellajsj

Hej o välkommna Sittak o Francis!

Hur långt har ni kommit i planeringen.?

• Francis

A, skäms lite att säga det... men inte så långt när man kommer till att ha saker och ting färdiga/bokade.. jag har så himla svårt för att bestämma mig om saker och ting att det är löjligt!
    Har öppnat en tråd här på BT om festlokaler i gbg där jag fått massa bra tips på lokaler, och än så länge så har vi endast kikat på en men det blir 1-2 till denna vecka, och jag ska även printa ut hindersprövning och efternamnsbyte till nästa vecka så vi får dessa inskickade i god tid.
    Men när jag kikat i er tråd så får jag lite dåligt samvete och blir lite stressad över hur mycket ni avklarat och ni skall gifter er EFTER mig...
    men men.. jag gör mitt bästa för att få det bästa nu! =)

Ni har inga fler tips på lokaler i gbg där man får ha egen dryck och mat?

Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2