Inlägg från: lecaroline |Visa alla inlägg
  • lecaroline

gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2

Vi ska vara på vår koloni Torpa, vid Östra sjukhuset. Där av priset.. : )
    Killen som vi vill ha som Dj är min blivandes gammla kompis, men han har ju inte fått tummen ur att prata med honom. Men gå in på mina sider och skriv något så ska jag se vad jag kan göra..Och kontaktar dig : )

• lecaroline

Jag satt och räknade på frimärken ca 1000kr bara det..

• lecaroline

Nu är tårtan vald! : ) Det är så kul!! Min kompis är jätte duktig på att göra tårtor så hon ska göra 4 st!! Vi var i tårtbutiken igår och beställde hyra för hjärtformade formar och ställning! Ska försöka lägga in en bild senare.
    Det går ju frammåt sakta men säkert.. : )

• lecaroline

tror butiken heter Tårtbutiken. man tar E6 förbi Kungälv, svänger av mot Marstrand, tar första vänster och vänster igen.
    Formarna 25 kr st + 30 i depp. ställningen 290 kr + 500 kr i depp.

• lecaroline

Det är olika storlekar. Vi ska ha alla 4 storlekarna för det var till ca 80 pers.
    Vit sugerpaste med massa rosor på : )

• lecaroline

Jag har problem, min sambo har väldigt svårt att begränsa sig när det gäller vilka han ska bjuda. Listan blir bara längre och längre. Ska man säga ifrån att nu räcker det eller ska man bara tiga. Ett ex. Hans kusiner som jag har träffat en en gång. (De bjöd inte oss på sitt bröllop) Nu diskuterar han med sin mamma om att bjuda deras barn också. Som han aldrig har träffat. Och det beror inte på att de bor i Kiruna utan brist på intresse från båda hållen..
    Som sagt PROBLEM tycker att detta är vår dag och vill inte ha en massa främlingar där då..

• lecaroline

Man kan nog vara lite över 110 prsoner om vi hyr in mer bord och stolar, men det är inte aktuelt. det tråkiga är att han precis har börjat engagera sig i det hela. Så jag vill inte gör honom på dåligt humör...
    Vi har inte ekonomi till så många gäster heller.. Men han vill inte boka catering heller för det är "för tidigt" och då är det svårt att räkna ut en budget.. Jag tror jag blir GALEN!

• lecaroline

Vi har sagt att vi inte ska snåla. Men snart behöver vi göra det..
    Grejen är ju att han själv inte träffat alla... Bara för att de är släkt!!

• lecaroline

Tack, då är jag inte ensam om att tycka det. Kommer att ta upp detta med honom när jag kommer hem idag.. Suck och stön!! : )

Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2