gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2
och ingen som tycker att man är tjatig! jag är med!! : )
och ingen som tycker att man är tjatig! jag är med!! : )
carpet 09 skrev 2009-03-02 20:03:32 följande:
Ja Grattis!! Jag ar inte med i tävlingen för jag vinner ju aldrig. Bra motto va..! : ) + Att det var väldigt varm och jag var fortfarande inte helt frisk och jag hade mb2 med mig..
Har ni skrivit med era egna nummer på inbjudan??
Det var en som rinde igår och han undrade vem man skulle osa till..
Jag tyckte det var uppenbart bjudna till caroline och martins bröllop osa senast 15 april.
Sedan skrev jag namn och nummer på toastmasters och värdinnan. Men det är ju för att de kan vända sig till dem med med frågor..
Är jag knäpp eller??....
lecaroline 23/5
Så om det börjar regna var sjutton köper man ett fint paraply?
Ja ett som inte kostar 500 kr allså..
Vi har 2 månader och 6 dagar kvar.. Nu blev jag nervös för första ggn!!! Det är ju ingen tid kvar alls. och varför kan inte prästen ringa så vi får diskutera vigseln..
Fick mig ett litet as garv ju! 090725 Vad kul han är ska han bestämma vigselprogrammet ha ha!! Svensexan är ju bestmans uppgift om de inte har kommit överens om nått annat som våra har gjort :)
men vad snällt att han vill göra fint i kyrkan :)
Jag vet nu när min gubbe ska ha svensexa :)) Så jag antar att mitt datum också är satt för det var tjejtoastmastern som skvallra.. Jag skrämde skiten ur henne att nästa alla lördagar var bokade så det var nog bäst att dubbelkolla med mig först..
Nej för då missar man ju pirret som jag har fått!!! :)
Grattis! Vem vet han kanske tar en månad till och en till.. :)
Är han pappa ledig sa du??
Då börjar hans uppsägnings tid när han kommer tillbaka.
Carpet
Min har också nåt sånt. Men det inhandlades före jul så jag kommer knappt ihåg hur han såg ut i det! Blir lite spännande ändå då
Min m2b har sett klänningen i fodralet mut that´s it!
Har hört att vanliga såpbubblor kan ge fläckar på kläderna och att special bubblorna ärlite svårare att blåsa, men man lär sig fort. Jag ska köpa lite såpbubblor faktiskt. Ris kan man ju intekast för fåglarna äter uppdem och de sväller i magen och de blir dåliga länge. Så det får väl vara papperskonfetti annars.
Oj! Förstår att du längtar till helgen!!
Själv ska jag till Tyskland och köpa spriten