Inlägg från: Tooticki |Visa alla inlägg
  • Tooticki

Vad kostade erat bröllop?

Vi lade 60 000 kr på bröllopet, 16 000 kr på en weekendresa direkt efter och 50 000 kr på bröllopsresan till Sydamerika. Vi kunde spara 10 000 kr per månad och hade redan sparat ihop mer än hälften när vi bestämde oss för att gifta oss.

• Tooticki

Just det, glömde skriva att vi hade 40 gäster (ingen middag).

• Tooticki
    MulleNuh skrev 2009-01-08 08:31:07 följande:
    Fast jag måste säga att jag har en märklig relation till mat.. Jag ÄÄÄLSKAR mat. Den är viktigare än livet! Så blir jag sugen på nån speciell mat så MÅSTE jag ha den.. Annars kan jag börja gråta! Min sambo tycker jag är helt galen.
    Hmm, det låter nästan som en typ av ätstörning alternativt kemisk obalans. Jag har problem med sköldkörteln och har därför onormal ämnesomsättning vilket gör att jag kan äta massor men ändå känna mig hungrig snart igen. Jag har dock lärt mig att kontrollera det och äter lite i taget men på bestämda tider.

Du kanske skulle behöva uppsöka en läkare för att se om du kan få hjälp med det!
  • Tooticki
    Maria2009 skrev 2009-01-09 14:07:27 följande:
    Vi gifter oss utomhus på ett berg (13/2) med våra närmaste vänner. Marshaller, varm choklad och korvgrillning. Efter det blir det lite finare middag på restaurang. Ingen av oss gillar att planera eller tar själva vigseln på blodigt allvar, vi vill att den ska spegla oss, därav den varma chokladen...
    Härligt, lycka till!
Svar på tråden Vad kostade erat bröllop?