• Flisa80

Junibrudar 2009

Var med i en junitråd tidigare som jag helt har tappat bort, så jag gör en ny istället. Gissar att tråden gått ut... Alla junibrudar, hur har ni det?? När är det dags och hur går planeringen??

(Och om det är så att en ny tråd har skapats och jag har missat det så upplys mig gärna!) :)

• Svar på tråden Junibrudar 2009
  • fidar

6 juni :)

hur många har skickat ut inbjudningarna ännu?

• MulleNuh

Vi har inte gjort det.. Vi skulle först ha gjort det innan jul (många kommer lååångt här ifrån) men i sista sekund så ändrade vi hela skiten så inbjudningskorten var bara att slänga!

Så nu sitter vi och ska göra nya kort... Dock har vi inte bestämt allt till 100% om vart vi ska gifta oss och sådana saker!

• Gotlandsbröllop 2009

Vi tänkte skicka i slutet på januari eller början på februari. Gifter oss den 13/6

• MulleNuh

Jo det blir samma här skulle jag tro.. Och nu tror jag nog att vi är 3 st här i tråden som har 13 Juni!

Gotlandsbröllop 2009 skrev 2009-01-04 09:23:48 följande:

Vi tänkte skicka i slutet på januari eller början på februari. Gifter oss den 13/6
  • fidar

vi tänkte skicka ut nu i slutet av jan.. :) sen drar vi till thailand :) woohoo

• älskarlivet

Vi kommer nog inte skicka förrän i början av mars, gifter oss 13/6 och tycker inte man ska skicka ut dem hur tidigt som helst. De som bor utomlands får sina i januari tror vi.

• Flisa80

Välkommen fidar och älskar livet!

Vi håller på med dem nu och kommer säkert att skicka ut dem i slutet av januari/början av februari. Jag tycker det är bättre att skicka lite för tidigt än lite för sent, då har man störra chans att fler kan komma.

• penkehenke

Vi gifter oss också den 13 juni. Ska ut och kolla på papper och andra grejer till inbjudningskorten idag. Vill försöka hitta något som blir fint, men ändå är hyfsat enkelt att göra. Man ska ändå sitta och göra några stycken... Tänkte skicka ut inbjudan någon gång i februari.

• LirreMagic

hej hej, ytterligare en junibrud här.. Vi gifter oss den 27 juni och har börjat tittat lite på inbjudningskort, kommer skicka ut dem ganska snart eftersom folk redan börjar planera för semestrar och liknande

• Twixiee

En till som gifter sig i juni, närmare bestämt 19e (midsommarafton).

Svar på tråden Junibrudar 2009