Resetråden som aldrig tar slut
Åh va skönt. Resetrådar av den här kalibern behövs.
Inga exotiska resor här men har åtminstone bokat weekend i London tillsammans med bonusteensen i vår. Det skall bli urskoj
Åh va skönt. Resetrådar av den här kalibern behövs.
Inga exotiska resor här men har åtminstone bokat weekend i London tillsammans med bonusteensen i vår. Det skall bli urskoj
Så härligt flitiga ni varit. Det piggar upp en mörk fredagsmorgon att läsa resplaner och om god mat. Jag försöker pigga upp min kontorsmorgon med min nya tekanna- känner mig lite lagom anglosaxisk med egen tekanna på kontoret Och Honeybush-te frpn Sydafrika är inte dumt alls
Piggelin- vilken härlig mat på nyår. Låter underbart gott. Noterade flera tips.
Igår gjorde jag reseplanerna för jobbet de närmsta månaderna. Berlin, Frankfurt, London o Barcelona nu i januari och februari. London skall bli kul, har inte varit där på över 10 år. Vi skall ge bonusteensen en resa dit i födelsedagspresent så jag skall passa på att reka lite.
Champagne... gillar verkligen. Både drycken och landskapet*s*. Vi var där i augusti och firade första bröllopsdagen. Första gången vi var där bodde vi i Reims, den här gången bodde vi i Epernay. Ett favoritbesök var på en liten gård, champagnen var inte den bäsa- lite väl alkoholsmakande för min smak, men vilken underbar familj. vi skulle bara prova några sorter men det blev en hel eftermiddag inkl historielektion om första världskriget (RC Lemair i en underbar by, Villers-sous-Châtillon)
efter två säsonger som reseledare på Gran Canaria avlade jag heligt löfte att om att aldrig återvända dit ens om jag fick betalt (och bröt jag mot löftet skulle jag dömmas att förevigt behöva besöka grisfesten....)
Bryssel är en stad som inte fångade mig så det kan jag hoppa över att återvända till
jag fullkomligt älskade Istanbul och har varit tillbaka. barcelona är också en återvändarstad för mig.
hade jag varit på besök i Göteborg idag hade jag inte velat återvända- en himmel som grå sörja, regn, storm och bara kallt
ja det var en svart tid i mitt liv. jag tror jag var 20 gånger på don Carlos grisfest. Det är ett lågvattenmärke... eller var. Jag såg i nyheterna för ett tag sen att det var stängt. Men jag har inte varit tillbaka där ändå....
nej... efter det la jag ner reselederiet och åkte hem
Precis så är det ju. Bryssel känns ondöigt men jag skulle ju inte begå brott för att slippa. GC... ja där får jag fundera om straffet först*s*
Tyvärr är inte Chicago min specialitet
Det låter precis sommin nivå av Chicagokunskap... ja toppat med lite Al Calpone