Inlägg från: Lapinette |Visa alla inlägg
  • Lapinette

Resetråden som aldrig tar slut

Slänger in min fråga här ... passar nog restråden bättre än barntråden.

Tvekar nu mellan två hotell i Göteborg. Antingen First hotel G för dryga 5 000 kr för 3 nätter eller grandlitrum (dubbelrummen var slut) som har en säng på minst 140 cm, är något mindre än ett dubbelrum för dryga 4 000 kr för 3 nätter på Hotel Flora?
    www.firsthotels.com/en/Our-hotels/Sweden/Goth.../
    www.hotelflora.se/

• Lapinette

nenne - med den beskrivningen så lär jag inte kunna missa dem.

• Lapinette

Det är den 7-10 augusti (3 nätter). Tror det blir svårt med erbjudanden den helgen då hotellen är medvetna om efterfrågan pga Madonnakonserten.

• Lapinette

Ab fab ... m a o 4 644 för 3 nätter? I sådana fall tar jag det! Hur gör jag nu?

• Lapinette

Ab fab ... har inboxat dig (hoppas jag)!

• Lapinette

Ska fundera på Stockholm och komma på något bra!

Gällande Kina har vi bara varit i HK och på Hainan och vi tog inte malaria (höll oss inom civlisation).

• Lapinette

Ligger naturreservatet på Hainan? Har en annan väninna som åkt runt lite på själva Hainan och mig veterligen så har hon inte tagit några sprutor innan.

• Lapinette

feminist - googla lite också så jag inte sitter här och pratar gojja men jag tror inte det behövs ta några sprutor.

• Lapinette

Ett tips till Telis - Lonely Planet kommer ut med sin nya upplaga av California i april i år. Jag var inne och skulle köpa boken igår men såg att den var från 2006 så jag frågade om de inte hade någon nyare. Avvaktar nu så man får den uppdaterad.

Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut