Inlägg från: Lapinette |Visa alla inlägg
  • Lapinette

Resetråden som aldrig tar slut

Ingen fara AM, du är så välkommen. Sitter ändå bara och grubblar på San Diego kontra Death Valley och Las Vegas. Snacka om i-landsproblem.

• Lapinette

anne - instämmer och tänker på den svartsjuka typen som jag inte pratat med på drygt 15 år som helt plötsligt hittat mig (trots mitt byte av efternamn och stoooora svarta solbrillor).

• Lapinette

Anne - han finns INTE med på min FB-lista och jag vill inte ha honom där!

AM - fatta vinken! Det där med glass kanske betyder något helt annat i USA??!!

• Lapinette

AM - i sådana fall passar hästhuvudet förträffligt in i sammanhanget!

• Lapinette

Som att dricka te ... minns när jag blev efter en oskyldig middag, där absolut inget hade hänt och där vi delvis pratat om killen jag precis träffat, blev uppbjuden på te och middagskompisen fullkomligt slängde sig över mig.

• Lapinette

Vet att Piggelin gett det där tipset om ljudbok förut och har funderat över det men måste hitta något som vi båda skulle uppskatta på engelska. Vi har ju språkproblem i vår familj dvs jag är inte flytande på makens språk och han är inte det på mitt. Engelska är vårt gemensamma språk och maken läser enbart böcker på engelska numera (hittar inte så många pocket på franska).

• Lapinette

E11a - låter superhärligt! Ska spara ned er rutt utifall vi åker till Namibia någon gång framöver.

Själv har jag mailat med min väninna i San Francisco och hon tycker vi ska skippa Las Vegas och dra ned till San Diego istället. Hmmm... det kanske blir så.

• Lapinette

Vi kan hinna med båda delarna men samtidigt så är det skönt att inte köra allt för mycket. Till saken hör att vi från början inte tog med Las Vegas för att det inte intresserar oss samt att vi ändå måste dit en dag för vi vill absolut besöka Grand Canyon och Monumental Valley. Kan då i den resan även lägga till Death Valley ... så det får nog bli en egen resa i sig.

• Lapinette

Joji - hur ser ert upplägg ut? Vilka städer och hur många dagar?

Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut