Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Resetråden som aldrig tar slut

Eller hur! Det är så mycket man inte har sett och det är så många ställen man har varit på som man vill åka tillbaka till. Hur ska man hinna?!

Som tur är finns det ju ställen man har varit på men som man inte vill åka tillbaka till.

• Telemarkgrrl

Hmm, låt mig se. Istanbul spelar ingen roll om jag kommer till igen. Inte heller Valmenier, Zakynthos, Gran Canaria och Barcelona.

• Telemarkgrrl

Jag måste tillägga att jag inte varit på något ställe som har varit så hemskt att jag bara har velat därifrån. Både Istanbul och Barcelona var okej och det är kul att ha varit där men en gång räcker liksom.

• Telemarkgrrl

Ja, San Agustin på Gran Canaria skulle jag aldrig åka tillbaka till även om jag fick resan betald. En vecka på en balkong med utsikt över hamnen i Puerto de Mogan skulle jag väl överleva.

• Telemarkgrrl

E11a, jag kan inte heller se dina bilder. Du måste nog gå in i inställningarna och ange att ditt galleri ska vara synligt för oss andra också.

• Telemarkgrrl

Lappis, planen är att vara borta 24-26 dagar.

Vi hade tänkt oss den här rutten:
    Las Vegas (maken vill spela poker och jag ligga vid poolen och läsa böcker )
    San Diego (Zoo, Sea world, hangarfartyget i hamnen, kanske besök i Tijuana?)
    Hearst castle
    highway 1, stanna fyra-fem dagar på något fint ställe (vet inte var än men funderar på Big Sur, Monterey, Cambria)
    San Francisco
    Yosemite (och Bodie)
    och så tillbaka till Las Vegas, två dagar innan vi åker hem.

• Telemarkgrrl

AM, Santa Barbara står inte riktigt med på listan, men jag ska se vad jag kan göra. har du lagt ut länken här?

Lappis, vad finns med på din vill-göra-i-Kalifornien-lista?

• Telemarkgrrl

Oj, det är nog inte lätt att klämma in allt det där. Om man inte har en väldigt lång semester förstås.

Grand canyon hade jag också gärna velat se men det är en fem-sex timmars bilresa enkel väg från Las Vegas och åt alldeles fel håll (öster eller sydöst tror jag?!) så det är struket från listan.

• Telemarkgrrl

Jo, det är klart att det går men det blir en himla massa bilåkande och väldigt lite tid på varje ställe.

Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut