Resetråden som aldrig tar slut
Tack för länken, AM, det där stället minns jag att jag har sett. Men det var liiiiite dyrare än vad vi tänkt oss.
Tack för länken, AM, det där stället minns jag att jag har sett. Men det var liiiiite dyrare än vad vi tänkt oss.
Det billigaste alternativet låg på 220 dollar per natt, det är väl 1800 SEK tror jag. Så mycket kan vi nog inte lägga på boendet, utom ett par lyxnätter i Las Vegas.
Aaaa, AM, varför gjorde du inte det?!
Lappis, jag satt och surfade på lite resesajter och råkade på ett ställe där det fanns en hel del tips om Namibia. Kanske nåt för dig att spara på?
www.ivebeenthere.co.uk/articles/your-questions-may-2008.jsp
(en fjärdedels bit ner på sidan, under datumet 23 maj)
Tack för tipset, gosnosen! Vi har faktiskt planerat det så att vi ska komma till Las Vegas mitt i veckan just för att ha råd att bo på Bellagio.
E11a, vilka fina bilder från Island!
Lappis, vad roligt att din make har lyft lite på reserestriktionerna. Det är ju roligare om man kan planera utan att vara hänvisad till "bara" Europa. Sen betyder ju inte det att en resa utanför Europa per automatik är så himla mycket bättre, Frankrikeresan låter kanon! Både atlantkusten och Loiredalen är ju fantastiska.
Lappis, jag har inte bott här själv men blivit tipsad om det här hotellet i Epernay av en kollega till min man:
www.closraymi-hotel.com/
Ska tydligen vara jättefint, ha kanongod mat, fantastisk frukost och ligga bra till för champagnehusen.
gosnosen, om du ser det här, var bodde ni i San Francisco? Jag har ett svagt minne av att du sa att ni antingen ångrade att ni bott just där eller var väldigt nöjda med det men jag minns inte vilket av det det var och jag minns inte var det var heller.
Jag läser på om San Francisco just nu och blir lite förskräckt över hur mycket det finns att se där, det känns som om tre dagar är alldeles för lite. Min planering håller på att spricka redan.
Lappis, jag hade i min enfald trott att det var Alcatraz och lite spårvagnar och branta backar och ett trevligt område med restauranger nere vid vattnet men kära nån vad det finns saker att se.
Piggelin, North Beach kallas ibland för Little Italy, så du har helt rätt. Det är där som vi funderar på att bo just nu, det låter jättemysigt.