Inlägg från: Lapinette |Visa alla inlägg
  • Lapinette

Resetråden som aldrig tar slut

andbeyond - kom gärna in och berätta om Island när du är tillbaka!

Telis - vackra bilder, som vanligt !

• Lapinette

Hyrde ni bil när ni var där?

• Lapinette

Ahhh tåg, hur lång tid tog det? Sorry Telis, många frågor blir det.

• Lapinette

Tänk vad mycket det är man vill se!!!

• Lapinette

Vart vill du inte återvända till?

• Lapinette

Ahhhh.... Barcelona som är så mysigt. Tänk vad smaken är olika. Zakynthos tyckte jag också var fint (var där i maj dvs grönt och inga turister).

Jag har svårt att säga ställen som jag inte tycker om men sen finns det flera som jag tycker det känns "onödigt" att åka tillbaka till t ex flera grekiska öar. Kan åka dit igen men skulle hellre besöka något nytt eller åka tillbaka till en favorit. Ett ställe som jag inte gillar är Milano men har varit där flera gånger trots detta.

• Lapinette

Bryssel var ok men håller med om att det inte ligger på listan över MÅSTE återvända.

• Lapinette

Det är ju så, vädret och vilket sällskap man har vid besöket påverkar mycket.

Istanbul står numera på min stadslista och har dykt upp vid diskussioner med maken. Istanbul, Budapest och självfallet New York!

• Lapinette

Don Carlos grisfest, ja det låter skoj ... NOT!

• Lapinette

Det är lite så jag menar med "onödigt" att åka tillbaka till. Helt ok men inget som jag måste se och uppleva igen. Tänk att jag inte kan komma på fler ställen än Milano... Det bara måste finnas fler ställen men jag troligen förträngt dem.

Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut