Resetråden som aldrig tar slut
Telis & Rosen - OK, jag ska absolut ge Amaronen fler chanser, men jag tror inte att jag självmant kommer att gå till bolaget & köpa en 260-kronorsflaska bara sådär Jag har ju druckit aningens billigare Amarone förut & visst är det gott, men förmodligen var mina förväntningar så högt ställda att de inte riktigt infriades
Men om ngn envisas & slänga några flaskor efter mig, då tar jag emot dem med glädje! Gratis är alltid gott...
F12, är det Melker Anderssons krog? Känner igen namnet & vet att det är en finkrog, men inte mer än så. I vilken del i Sthlm ligger Fredsgatan?
Fråga mig vad du vill om Götet, Lappis, så vet jag en hel massa mer!
Kan bara hålla med Ab Fab. SAS Radisson skulle jag absolut inte rekommendera till ngn, känns mossigt & gammalt. Visst, läget är bra, men det är väl också allt. Minns när det var nybyggt (Sheraton på den tiden), då var jag vrålimpad när jag kom in i dertas foajé Loooong time ago! Slutet 80-talet, månntro?
First Hotel G på centralen har jag hört gott om från folk som bott där, det ska vara helt OK!
Elita Plaza - där kan du dela hotell med Madonna, ifall hon inte bokar takterrassen med poolen på Avalon
Om man vill ha lite mindre & personligare hotell, samt lite billigare, så har jag två favoriter:
Hotell Vanilj - ligger precis mitt i smeten, men ändå på en lugn parallellgata.
www.hotelvanilj.se/
Ett annat alternativ är Lilton, ligger inte precis mitt i smeten, men helt klart på promenadavstånd, både till centrala stan & till Linné där det finns en massa mysiga & bra krogar.
www.lilton.se/
Vilket datum är det Madonna spelar?! Jag vet ju att biljetterna släpptes idag & det vore kul att gå, men inget "måste" känner jag.
Tråddejt i Götet i så fall?!?! Eller så får maken & du komma ut till oss i vårt nya hus då?!