Resetråden som aldrig tar slut
låter som perfekt som alla hjärtansmiddag.
jag tänkte fixa lite i källarrummet för att äta middag där nere istället. Men just nu tar jobbet överhand så jag skall se om tiden finns
låter som perfekt som alla hjärtansmiddag.
jag tänkte fixa lite i källarrummet för att äta middag där nere istället. Men just nu tar jobbet överhand så jag skall se om tiden finns
Göteborg... Ibland är det lite för nära för att se det som är speciellt.. jag tycker ju man skall hålla sig undan från Liseberg och Avenyen speciellt i turistsäsong
-Rödasten. Konsthall och fantastiskt uteservering. Utsikt över älven och hamnen.
-Tullhuset på Hönö. Bästa skaldjuren, havet nedanför bordet och utsikt mot Vinga
-Shoppa på Magasinsgatan
-Dricka kaffe på Da matteo
Pigg- vi har samma smak
kaffebaren vid NK heter Centro. den tillsammans med Bar Italia och matteo är favvisarna
Saluhallen naturligtvis (Piggelin- har du sett att Kanolds har öppnat där med... mums) Fiskekyrkan- jaa.
Skärgårdsbåten till Södra skärgården eller bara Älvsnabben (kollektivtrafiken på älven) från Lilla Bommen till Sjömagasinet
Antikhandlarna på Tredje långgatan
Röhsska desingmuseet (min favvo) och Världskulturmuseet är unika.
Liseberg är helt ok men ibland lite för mycket folk- man är väl bortskämd att åka dit när det inte är några köer
tyvärr inga egna erfarenheter av Mexico. Ett par vänninor var där på rundresa o var jättenöjda.
jag hade valt G tror jag- vilka datum gäller det (kan ev ha lite bättre avtal)
jag kollar med dem
lapinnette
Hotel G säger att de har dubbelrum superior till ett pris för 1548 - några få rum tillgängliga i så fall. jag har bara gjort en allmän förfrågan än så länge.
jag bokar tre nätter o kollar om det finns kvar. behöver ditt namn tror jag
behöver bara namn så bekräftar de. inboxa mig namn o mejladress så får du bekräftelsen
Kul att det löste sig med rummet. Hoppas ni får en härlig madonna-helg här i stan.Det är väl bara till att vädra strut-BH:n och kolla in henne.