Piggelin, vad skönt med lägenheten! Stort grattis och jag gissar att ni har tagit en trevlig flaska vin och firat, kanske rentav ett Alsacevin?
Sparade förresten direkt ned länken till Marios cigar i SF - värdefullt tips, precis som du säger. Nästa gång i SF (även om det kanske dröjer tills pensionen) så ska jag definitivt dit.
I helgen ska jag vara ledig, fantastiskt! Vi har städat idag, det behövdes. Kunde ju skriva poesi i dammet på bordet vid TV:n.
Imorse satte sig maken i kalsongerna på köksstolen, jag tog fram kökssaxen och en kam. Hoppla, det blev riktigt bra den här gången också. Jag blir lika förvånad varje gång över att han ger mig förtroendet, för han är egentligen noga med sitt utseende, klädsel, putsade skor - hela baletten.
Själv har jag olika varianter på "gå ut med hunden-kläder", hela och mindre hela. Lite rufs i håret och osminkad funkar också för mig.
Imorgon har vi inga planer heller utan tar dagen som det blir, jösses vad skönt det skall bli! Nu är bakpotatisen i ugnen, biffarna framtagna redo för stekpannan, gott smör gjort, salladen klar och vinet valt. Det bådar för en trevlig kväll och det behöver jag - och det är jag värd!