Mina kinaskor har kommit!
Jag har beställt skor från kina och de kom idag, jag är helt kär i dem och jag går bara runt och tittar på dem. Finns i mitt galleri om ni vill se. De fastnade inte i tullen heller. Me like..
Jag har beställt skor från kina och de kom idag, jag är helt kär i dem och jag går bara runt och tittar på dem. Finns i mitt galleri om ni vill se. De fastnade inte i tullen heller. Me like..
Snygga, vad kostade dom?
Är de sköna?
Snygga!
snygga vart fick du tag på dem??
de kostade 473kr inkl frakt och kommer från www.duosheng.cn/fen/new%20arrival.html
De känns exlusiva, är sköna och jag älskar dem. Tog ca en månad att få dem
Om någon är intresserad så har jag mailadress till en supertrevlig kontakt som heter Maggie
Hur är storlekarna?
Man beställer inte storlekar, man mäter foten och gör skon efter det. Men när jag fick skon så står det 39 i den vilket är min vanliga storlek. Man mäter både längden och där man är som bredast (när man står på foten). De har två olika bredder på sulorna. Jag har den smalare.
Är det bara jag som har problem med att ladda upp sidan? Det vill liksom inte ladda upp alla bilderna.
Jättefina!
duoschen? Den kan vara lite seg, men inte ohanterbar.... vänta en stund
brud 090801 skrev 2009-01-07 16:51:07 följande:
Jag är intresserad! Men det tar ju tre evigheter att bläddra igenom alla sidor... Har alla kina-sidor stängt för tillverkning under februari?
Sååå lurade skrev 2009-01-07 15:44:08 följande: