Mina kinaskor har kommit!
Jag har beställt skor från kina och de kom idag, jag är helt kär i dem och jag går bara runt och tittar på dem. Finns i mitt galleri om ni vill se. De fastnade inte i tullen heller. Me like..
Jag har beställt skor från kina och de kom idag, jag är helt kär i dem och jag går bara runt och tittar på dem. Finns i mitt galleri om ni vill se. De fastnade inte i tullen heller. Me like..
Idag har jag varit och provat skor. Tack vare denna tråd hittade jag Melodyskorna. Eftersom jag har svårt att hitta skor som passar mina fötter ville jag inte köpa grisen i säcken utan prova. Och återigen tack vare denna tråd hittade jag pernillasbrudbutik.se. Har varit där nu ikväll och provat och mina favoriskor fanns på lager i rätt storlek och rätt höjd på klacken (dock i fel färg) så jag fick prova "rätt" sko som nu är beställd!
Jag gillar bröllopstorget och alla människor här mer och mer =) Tack alla!
Vad roligt, det är så kul när man hittar det där lilla extra...
Jag är ocksa intresserad av Melody skorna, är det fler som är nöjda/onöjda med kvaliten/bekvämlighet/färg?
hej Den här matilda... ha hon skor i affären i sundbyberg som man kan prova?
Ingen aning, men maila och fråga. Hon kanske har några par så man får känna hur skor känns i alla fall..
Hur är kvalitén på skorna? Storleken? Jag vill nästan prova skorna innan jag beställer. Tips?
Jag tycker kvaliten är underbar, bra vadering under foten, får absolut inte ont under "främre trampdynan" som jag annars får i klackskor, sulan är i ingen sån billig variant som är helt blank utan är en ordentlig fint gummerad med lite ränder. T.o.m klacken är klädd i satin och storleken var perfekt eftersom jag mätte mina fötter. Men det står 39 i dem och det är min storlek...
Jag är så nöjd så jag har beställt ett par till som är lite mindre dekorerade än mina brudskor. Detta känns lätt som ett par 1500kr skor om jag skulle köpt dem här i sverige.
Vet inte var du bor, men i stockholm finns ju pernillas brudbutik. Och jag har en 39:a i södra gästrikland
Varifrån beställde du dem?
Allt om mina skor står här i tråden, både hemsida och länken till hon som jag beställde ifrån.
hur fick du veta vad skorna kostade? ser nämligen inga priser.. o hur beställer man?
Nu är jag på väg att beställa jag med! De kan göra skor efter bild, spännande!
567 kr inkl frakt.
makupala: all info står i början av tråden.
vad spännande, såg att dina skor blev lite dyrare än genomsnittet, vad för typ av sko har du beställt?
Det är säkert för att jag vill ha en modell som de inte har att det blir dyrare. Det ligger en bild i galleriet. Orginalet är skin men det antar jag att det inte blir nu. Orginalet kostar 850 kr så det är trots allt billigare.
Sååå lurade skrev 2009-02-26 08:03:27 följande:
Jättefin sko! Jag vet att man kan få sina skor i äkta skinn och att det i en tråd där kinaskor diskuterades innan jag beställde sas att det inte kostade mer än några tior extra... men det kanske inte spelar någon roll för dig vilket material det är. Jag vet bara att jag blir så svettig om fötterna i syntetskinnskor...
Vill gärna ha skin ja. kunde man få det där du beställde?
www.duosheng.cn/fen/color.html
Här har du alla ytmaterial i alla färger som jag kunde välja på hos min säljare. jag kontaktade dem via den här sidan också. Det var så jag fick tag på min säljare Maggie. Hon har hela tiden länkat tillbaka till olika bilder på den här hemsidan.
och jag där finns real leather med....