• Sååå lurade

Mina kinaskor har kommit!

Jag har beställt skor från kina och de kom idag, jag är helt kär i dem och jag går bara runt och tittar på dem. Finns i mitt galleri om ni vill se. De fastnade inte i tullen heller. Me like..

• Svar på tråden Mina kinaskor har kommit!
  • Sååå lurade

Ja i princip allt är stängt. de firar ju kinesiskt nyår...

Tog det tid att leta, ja det gjorde det kanske, men jag var envis...

Fianpian skrev 2009-01-07 20:19:41 följande:
    Jag är intresserad! Men det tar ju tre evigheter att bläddra igenom alla sidor... Har alla kina-sidor stängt för tillverkning under februari?Sååå lurade skrev 2009-01-07 15:44:08 följande:
  • Sååå lurade

Man frågar om priserna på olika saker, jag köpte en brudsjal också kosta 13 dollar och skorna 39dollar tror jag.
    brud 090801 skrev 2009-01-07 20:25:46 följande:

Hur vet man priserna?
  • norgejente

Sååå lurade skrev 2009-01-07 20:35:04 följande:

maggie@elegantweddingcollection.comhär är en tjej ni kan kontakta om ni vill shoppa...
    Mailade henne igår, tar det lång tid att få svar tro du? Jag förstod det som att man även kunde få tillverkat en sko som man skickar en bild på, vet du om det stämmer?
  • lagnehall

Tack för tipset! Ser ju jättefina ut. Ska kika *ivrig*

• Sååå lurade

Hon brukar vara snabb att svara, men man kan få vänta över natten... Vet inte om de tillverkar skor efter en bild...

norgejente skrev 2009-01-15 10:22:33 följande:
    Sååå lurade skrev 2009-01-07 20:35:04 följande:
    Mailade henne igår, tar det lång tid att få svar tro du? Jag förstod det som att man även kunde få tillverkat en sko som man skickar en bild på, vet du om det stämmer?
  • Sååå lurade

Har fått frågor om mina skor i min gästbok så jag kompletterar infon här så kan jag vidarebefodra länken istället.

När man beställer skor härifrån så bestämmer man själv hur de ska se ut. Finns ju en uppsjö av mideller att väla på. Färger finns också massor att välja på (minst 60 tygprover bara i satin) , de hade 9 olika klackmodeller och jag sa bara vilken höjd jag ville ha på skon. Med den informationen gjorde de MIN sko

För dem som inte känner att man behärskar engelskan eller tycker det verkar svårt så vet jag att pernillasbrudbutik.se säljer samma skor fast ungefär en hundring dyrare per paret.

Svar på tråden Mina kinaskor har kommit!