Inlägg från: Anciii |Visa alla inlägg
  • Anciii

Ska ni kasta buketten i slutet av kvällen?

Jag kommer köpa en billigare som jag kastar sen, ska defintivt behålla min.. :)

• Anciii

Jag tycker verkligen inte att det är förnedring av singlar, de som vill vara med i "LEKEN fånga buketten" får vara med, de som inte vill behöver inte, det är ju ingen som kommer tvinga någon det är absolut frivilligt...
    Jag skriver leken eftersom jag knappast tror att så många tar det på blodigt allvar, många ser det som kul att fånga blommor men men man kan ju alltid leta efter symbolik i alla trditioner.. jag tror det blir vad man själv gör det till... :)

• Anciii

Hahahhahah.. förlåt men inlägget lät för roligt, men det är väl just det som är meningen att det ska vara kul och roligt på ett bröllop.. har man inga lekar så kan det bli väldigt spänt, jag tycker det är ett väldigt bra sätt att få bådas familjer att prata och lära känna varandra mer..

Emmet99 skrev 2009-01-14 14:20:07 följande:
    men så idiotiskt. Det är som såna där fåniga lekar man skall leka för nu skall vi minsann ha ROLIGT och den som inte har kul kan dra åt helvete, och så går alla bara omkring och våndas. Nä usch!
Svar på tråden Ska ni kasta buketten i slutet av kvällen?