Kalrstadbrudar del 5
Känns ändå kul att ha gjort dem själv..
MadTezz: Lycka till! Jag tyckte det var svårt att hitta några fina skor i bröllopsbutikerna. Köpte mina på www.pernillasbrudbutik.se där man kan beställa färg och klackhöjd. Men det kommer säkert in fina vårskor snart i butikerna. Jag gifter mig i slutet på april så jag ville inte vänta.
MadTezz:Oj såg nu att du frågat tidigare i tråden om kemtvätt som kan stryka klänning... Vill bara tala om att om du lämnar in den för att sys på klädestjänst så stryker de den åt dig. Har också sett i någon tråd tidigare att man kan tvätta klänningen i 30 grader i maskin. Det gör de tydligen på bröllopsbutikerna. Man kan lägga klänningen i ett påslakan för att skydda den.
Vi har en släkting som känner någon som har en "finare bil" som ska köra oss till kyrkan och festen.
Är det någon som har tips på var man kan fixa naglarna inför bröllopet till ett bra pris??
Shit! är bara tre veckor kvar nu till bröllopet. Tror att det mesta är färdigt nu, men börjar bli nervös. Är rädd att jag ska glömma bort någonting...
Fick min möhippa i helgen som började med ett brev med instruktioner att hämta champagne, jordgubbar och ögonbindel i källaren. Fick med förbundna ögon åka bil och hamnade på skönhetssalong där mina vänner väntade med plockmat och champagne, senare vidare på restaurang och dans. Hade en "lugn" och trevlig kväll som jag hade hoppats på (är lite för gammal för att sälja pussar på torget
Är väl inte så lång kvar för vissa andra som hänger på tråden har jag för mig. Är det någon som gifter sig i maj eller är det juni som gäller här näst?