• MadTezz

Kalrstadbrudar del 5

Hej på er alla=)
    Hur är det efter alla helger som har varit?
    Själv så har jag tappat gnisstan lite när det gäller planeringarna. Men jag ska börja nu till veckan med att att fixa cateringen, ringarna och gå igenom inbjudningarna.
    Köpte mig faktiskit en julklapp till mig själv strax innan jul;) En nästan 3m lång slöja=) Passa bra te klänningen.

Flisa80: Vad kostade det att sätta in i VF? Måste det ha varit en profsfotograf i från en atelje som ha tagit kortet för att få sätta in i tidningen. Eller funkar det med privata bilder oxå?

• MadTezz

Nopp, har inte hört talas om henne. Några kompisar till oss, som läser till fotografer på universitetet ska fixa korten på oss=) Från tidig morgon till sen kväll=) Helt gratis, de ska ju får mat och så givetvis=)

• MadTezz

Är det någon som har erfarenhet av någon billig kemtvätt affär i karlstad? Som kan fixa till brudklänningen och stryka slöja?

• MadTezz

Det var jag det som startade en tråd om solist=) Men vi vet inte än hur vi ska göra med det. Funderar även på att ev. ha en cd som spelar. Men tack för tipset!! =)

Funderar...Är det någon som vet om klädtjänst hyr ut herrkläder? I såfall vad koster de på ett ungefär? Vad ingår?
    Funderar även om ni vet vad hon tar för att sy upp klänning, då den är något för lång?

• MadTezz

Oki. Ska kontakta högtidskläder och höra med dom. Det var även bra att du skrev att man ska lämna in klänningen i tid för uppläggning, behöver ev. sy in klänningen något. Fick lite panik nu=) Vi gifter oss samma helg som studenten. 13 Juni. Och jag har inte köpt några skor än, så jag vet ju i och för sig inte om det behövs att sy upp den....

Svar på tråden Kalrstadbrudar del 5