Kalrstadbrudar del 5
Halloj!
Guu vad LÄNGESEN jag var in här!
En helt ny tråd till os karlstadsbrudar!
Många nya säkert också tror jag???
wow, kul :)
Hur är läget med er då??
Halloj!
Guu vad LÄNGESEN jag var in här!
En helt ny tråd till os karlstadsbrudar!
Många nya säkert också tror jag???
wow, kul :)
Hur är läget med er då??
Flisa80 Tack ;)
Fanasis, vad sägs om att fråga runt på veteranbilsklubbar? (raggarbilar alltså hehe).. det brukar finnas alla möjliga som beredda att låna ut/hyra ut och tillochmed köra sina bilar. Och smaken är som baken, så alla har ju den bil de mest tycker om vilket leder til latt det finns en del att välja på!
Happy Bride skrev 2009-02-28 13:45:38 följande:
Vi hade tänkt gifta oss 08, men ändrade för vi vill hinna spara till ett bröllop som blir som vi vill, inget superfanchy, men så man slipper knussla iaf ;)
Så jag har inget datum att planera emot vilket gör att jag samlar på sig så många idéer man kan, sparar i små mappar på datorn osv.
Det vi hade tänkt var att ha Kyrka i Borgvik, det sätmmer än och sen evt använda LA'A, dvs en festlada som finns i närheten i Borgvik. Men har inte varit in i den eller kollat upp irser, dock hört om andra sdom gift sig där osv.
Det verkar som de behöver mer serviceintiktad och utbildad personal i Säffle där ;)
Tack för infon :D
Man kan ju ha "pappersdukar" under lakanen, så lyser itne själva borden igenom samtidigt som lakanen gör att det känns som duk igenom alltihop :)
Jag vill okså börja handla :D
men det blir mest renoveringssaker till huset hehe
Jag köpte bröllopsmagasinet häromdagen för 89kr...
måste säga att jag blev väldigt besviken!
fullsmockad men enbart reklam :(
det stod något om "300nånintg bröllopstips" på framsidan, me ndet visade sig vara reklma bara :(