Kalrstadbrudar del 5
Är det någon som vet om frisörskolan kan ställa upp och göra håruppsättning eller har tips på någon annan med riktigt budgetpris?? Försöker att få ner alla avgifter
Är det någon som vet om frisörskolan kan ställa upp och göra håruppsättning eller har tips på någon annan med riktigt budgetpris?? Försöker att få ner alla avgifter
Maliinka
På Apertin kosrat det också 600 per person att sova över men det finns inga sådana krav. Bara avgiften på 3500 kr. Där i Säffle finns det inte vatten nära. Det är mycket billigare där för dom har ingen avgift. Det är jättefint där men jag har lite åsikter om servicen där, neg.
Hör av dig om du vill ha mer info
Flisa80:
Jag tror nog att tyllunderkjol passar bäst. Jag ska också ha det. Dom skulle få in det på brudaffären som ligger på sundsta. hon skulle på bröllopsmässan först i feb. Så jag ska dit och testa.
hoho allihop
Har ni fixat fotograf? Jag är överlycklig. Jag har hittat en fotograf som åker till Karlstad+foto+provbilder för endast 900 kr!
Äntligen något som kostar lite mindre än vad jag har tänkt mig
Flisa80 och Fanasis!
Nu har jag inboxat er om fotografen.
Valkyria:
Så ni ska gifta er i hyttruinen? Har ni någon reservplan ifall det regnar? Ni kommer ju få det jättemysigt. Vi var också inne på det, men nu blir det Apertin istället.
Gick ni igenom hur ni ville ha bilderna vid bokningstillfället? Jag ska nog boka till veckan.