Inlägg från: Valkyria84 |Visa alla inlägg
  • Valkyria84

Kalrstadbrudar del 5

Jag tror att vi har samma fotograf!! Han verkar vara jätte duktig, har hört mycket positivt om honom i alla fall =) Och så är han billig!

Boomtown skrev 2009-04-08 14:39:39 följande:
    Får man skriva namnet här? Han är proffesionell med eget företag i Grums. Kan återkomma med namn om jag får. Provbilder är de små bilderna du får som kan vara kanske 15 gånger 15 cm eller nåt. Och en del får man ju inte det av eller så har jag fått betala 50 kr styck
  • Valkyria84

Hallå alla goa värmlänningar! Tror jag har skrivit här förut=) Tänkte bara säga hej och höra hur det går för er??
    Vi gofter oss 6 juni och jag känner mig väldigt trygg och förberedd just idag. Men det är olika från dag till dag, ena dagen är jag stressad och andra lugn som filbunke =)
    Någon här som gifter sig i hyttruinen i borgvik/grums? Vi gör det!! Är ju så vackert där!!!

• Valkyria84

Nej vi har faktiskt ingen back up plan om det regnar, förutom ett partytält 3x3 m till oss, som vi ska så under även om det är sol. De senaste 4-5 åren har det vart strålande sol 6 juni så jag hoppas att det är det i år igen =S
    Apertin är ju också fantastiskt vackert. Funderade på det också men de var för dyra för oss. Men det är väldigt fint och underbar god mat! Vi firade vår 8års dag där och det var super romantiskt och god mat=)

Nej vi har inte gått igneom hur vi vill ha det med fotografen än men jag kommar att ta med bilder. Han är verkar vara väldigt noga med att vi får det som vi vill. När gifter ni er??

Boomtown skrev 2009-04-08 20:31:21 följande:
    Valkyria:Så ni ska gifta er i hyttruinen? Har ni någon reservplan ifall det regnar? Ni kommer ju få det jättemysigt. Vi var också inne på det, men nu blir det Apertin istället.Gick ni igenom hur ni ville ha bilderna vid bokningstillfället? Jag ska nog boka till veckan.
Svar på tråden Kalrstadbrudar del 5