Anja: Tror dina övre inlägg var till Snitte va?? Hon som undrade om huspriserna, men tack för infon Det är verkligen galet dyrt!! Vad räknar ni med att hamna på förmånadskonstnad i bostadsrättten nu då? Med drift, amorteringar och allt?
Nu blir det sängen och på måndag... äntligen... då blir det semester i 1,5 vecka!! SÅ skönt och oj vad jag är värd det
Snitte: Ja, det är hemskt. Det är sådär med dom... svårt att säga. Tror värsta chocken börjat lägga sig. Nu är det inhandling ev nya kläder som gäller och saneringsfirman och byggföretaget är har börjat röja i huset så får vi se hur mkt som går att behålla. Usch, det är verkligen tufft och går inte att föreställa sig!
En annan rolig sak då... min mamma har nu gått upp o jobbar 50% och klarar det riktigt fint, hon går på kontroller varannan månad (röntgen, prover... jag rubbet, som tur är), tränar en hel del, har börjat med sin sång igen och kommer mer och mer tillbaka till det "vanliga" livet igen. Det gör mig så lycklig att se... både henne o pappa. Man blir alldeles varm
Må så gott tjejer, natti natti!!