Åh tjejer i morgon åker vi till Egypten. Lr vi åker till Sthlm i morgon kväll och flyger vidare till Egypten tidigt tisdag morgon. Det ska bli sååå ljuvligt!
Ngt annat dock, har suttit med en klump i magen hela kvällen. En kollega till mig ringde förut och berättade att en frisörkund till mig dött igår. Ok, sådant händer... man har ju så många kunder i alla åldrar att man får räkna med att det kommer hända ngn gång, men detta är en 17 årig kille, vars bror o pappa jag också klipper. Han bara vaknade aldrig igår morse... åh fy jag tycker detta är så tragiskt och började storgråta!! Han har gått hos mig på salongen regelbundet var 6-9 vecka sedan jag började där för 3,5 år sedan, man lär faktiskt känna varandra då. Detta förtod lite av min glädje över att jag åker i morgon, faktiskt. Tänker så på hans mamma, pappa o syskon... 17 år, han hade ju knappt börjat sitt liv!!
Förlåt, var bara tvungen att få skriva av mig lite.
Hoppas allt är fint med er alla här inne. En liten uppdatering då... det blev ingen bebis den här månaden heller, så i fredags var jag och tog massa prover och så hoppas vi att läkaren hör av sig lagom tills vi kommer hemfrån resan.
Ha det fint, det tänker jag ha!!