Graviditets symtom trots negativa test
Vill inte låta otrevlig, men är det inte lite tidigt att börja planera barn efter bara lite mer än två månader tillsammans? Speciellt när du är bara 19 år...
Vill inte låta otrevlig, men är det inte lite tidigt att börja planera barn efter bara lite mer än två månader tillsammans? Speciellt när du är bara 19 år...
Hur gammal är din pojkvän då. Känner han att han är redo att bli pappa, med allt vad det innebär?
När jag var i din ålder jag hade en gång ett tre månaders uppehåll med mensen. Från att har varit ganska exakt så bara inte kom när den skulle och dröjde tre månader.. Och då hade jag ändå fått det sen jag var 13 så det var ju inte i början direkt..
Så även efter några år kan den vara oregelbunden ibland...
Läste nu i fass att Cymbalta i sällsynta fall kan ge klimakteriesymtom..och då är väl avsaknad av mens ett symtom?
Och Lyrica kan i sällsynta fall ge ömma bröst och menstruationsrubbningar...
jaha...men då är det väl bara att vänta då..förr eller senare kommer du ju att få veta...
tror jag förstår...om jag också hade haft önskan att bli gravid så skulle jag ju med försöka tolka minsta bevis till det positiva...även om test var negativa. Vänta några veckor. Var lite lagom nykär som man kan vara efter ett halvår tillsammans och se vad tiden bär med sig. Stressa inte, du är bara 19..du har många år framför dig att mamma på