Kidnappning!?!
Ärligt talat tror jag inte att det behöver vara så otrolig avancerat. Min erfarenhet är att bruden ofta är misstänksam till allt men blir ändå övveraskad när det väl händer hur listig de än tro att de är. En tjej blev kidnappad hos frisören när de gjorde provfrisyren som för övrig var gräslig med plastblommor i...
En annan tog vi på stans badhus. Hon förstog vad som var på gång eftersom det var sista helgen, men hon trodde det skulle ske i gallerina hon skulle med till som hon trodde. Istället sa hennes kusin att hin ska bara in på badhuset och hämta e klocka som sonen glömt i veckan och då rusar vi ut när hon sitter ensam i bilen.
En tredje mötte vi upp bara, hon hade bokat en aktivitet med en kompis och där fanns vi.
Den fjärde hade vi knölat oss in i hennes vardagsrum när hon var och handla. Här var hennes sambo till stor hjälp.
Vad jag kan se så blev alla överasskade och glada. Tips inför möhippan. Kolla i den här tråden. Där har vi blivande brudar diskuterat vad VI skulle vilja göra på vår möhippa...
www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m3227572.html