Inlägg från: sokkerstruten |Visa alla inlägg
  • sokkerstruten

Vet inte om ja vågar berätta!

Ja hur kan det vara att stressa fram något! Ni har ju känt varrandra i 7 år!!!

Jag och min blivande man pratade i tre veckor, träffades blev i hop efter andra dejten, JAG friade efter ett år, vi gifter oss när vi varit tillsammans i 2 år och 9 månader!

• sokkerstruten

Håller med alla andra! Det är ju du som är lycklig passa på och njut av det, det är inte många som får uppleva det ni har tillsammans!

Jag hade/har en kompis som alltid har åsikter om folks förhållanden! Visste precsis hur hon skulle reagera till och med när jag blev ihop med min kille! Hon var väldigt nedåtlåtande och kritisk till till vem som var ihop med vem, "va ska hon ha barn, nej det är för tidigt hur kan hon behålla det" , "har dom redan förlovat sig, det är för tidigt" det var ju väldigt bra då att det inte är hon som ska vara ihop med killarna som jag och andra kompisar väljer att vara med! Eller hur!? :) Kan dock grunda sig i att hon själv inte har hade något bra förhållande med sin kille.

Var stolt över det ni har och att du har honom! Och njut av att ni passar så bra ihop! Finns inget skönare när man hör om folks problem om andras förhållande hit och dit och veta att man inte har det så...

• sokkerstruten

Personligen så fattar jag inte det här med att andra lägger sig i vem som ska vaa ihop med vem...och säger saker som "det kommer inte hålla" (om det inte är ett förhållande där någon blir misshandlad m.m)

Va fan, folk ska skita i det.. varför kan man inte vara glad för andra och unna folk deras kärlekar! Det är ju som sagt inte den personen som är negartiv som ska vara ihop med den som de pratar negativt om!

Även detta med hur folk tjatar m.m "inga bebisar på g?" Guud nu börjar dom bli gamla ska dom ha barn så får dom nog sätta igång snart!" Vissa kanske föröker skaffa barn, men inte kan...

Låt folk leva sina liv som dom vill!

hehe jaja ni märker att jag blir trött på alla negativa männikor! :)

• sokkerstruten

Hehe.. jamen man blir ju sååå trött, även om det inte handlar om en sjäv, för mig räcker det att behöva lyssna på någon som har ett otroligt intresse om varför någon inte har skaffat barn än eller inte.

Har varit tvungen att säga till den personen att hon inte vet något om situationen och ska inte uttala sig om det heller! Och att hon ska koncentrera sig på sitt eget kärleksliv i stället!

Svar på tråden Vet inte om ja vågar berätta!