Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Vet inte om ja vågar berätta!

Har ni känt varandra i 7 år har ni väl rimligtvis hunnit prata om en del och vet vilka ni är?
    Varför skulle någon anna ha med det att göra?
    Grattis att du hittat någon att älska som vill dela sitt liv med dig! Lycka till!

• passionsblomman
    sokkerstruten skrev 2009-01-12 18:49:47 följande:
    Personligen så fattar jag inte det här med att andra lägger sig i vem som ska vaa ihop med vem...och säger saker som "det kommer inte hålla" (om det inte är ett förhållande där någon blir misshandlad m.m)Va fan, folk ska skita i det.. varför kan man inte vara glad för andra och unna folk deras kärlekar! Det är ju som sagt inte den personen som är negartiv som ska vara ihop med den som de pratar negativt om! Även detta med hur folk tjatar m.m "inga bebisar på g?" Guud nu börjar dom bli gamla ska dom ha barn så får dom nog sätta igång snart!" Vissa kanske föröker skaffa barn, men inte kan...Låt folk leva sina liv som dom vill! hehe jaja ni märker att jag blir trött på alla negativa männikor! :)
    Å vad jag håller med om hela detta inlägg!!! HELA!!
  • passionsblomman

Har hon ens ngt sån´t då? annars kunde man ju misstänka att det liksom var felet.

sokkerstruten skrev 2009-01-12 23:57:42 följande:
    Hehe.. jamen man blir ju sååå trött, även om det inte handlar om en sjäv, för mig räcker det att behöva lyssna på någon som har ett otroligt intresse om varför någon inte har skaffat barn än eller inte. Har varit tvungen att säga till den personen att hon inte vet något om situationen och ska inte uttala sig om det heller! Och att hon ska koncentrera sig på sitt eget kärleksliv i stället!
Svar på tråden Vet inte om ja vågar berätta!