Vet inte om ja vågar berätta!
Ja vart ska man börja, kanske ska ta lite kort om hur jag och min kille träffades.
De är via nätet, vi pratade i 7 år innan vi träffades första gången och de var inget planerat att vi skulle träffas, han bodde i malmö då. Men sen flyttade han hitt och jag och en kompis träffade honom. Men det var mer som kompisar sen några veckor senare så träffades vi igen och ja gick lite snabbt men tre dagar senare vart vi tillsammans. Sen efter ca ett halvår så flyttade vi ihop och nu på nyårsafton friade han till mej. Så klart så svarade jag JA :) (det var några dagar efter vår ett årsdag)
Jtror redan att jag var lite små förälskad i honom när vi pratade. Jag vet man kan inte vara kär i någon man inte känner, men jag blev förälskade i hur han var som person kan man säga och när vi träffades första gången så han va precis som jag hade föreställt mej, plus 100 gånger bättre.
När vi prata på nätet kunnde jag prata om allt med honom och skämdes inte över att säga hur jag mådde och han ställde alltid upp och "lyssnade" och jag gjorde likadant för honom.
När jag är med honom så känner jag mej trygg eller vad man ska säga, har svårt att beskriva med ord för ja har aldri kännt så är tidigare.
Men nu till problemet, jag vet inte om ja vågar berättade för vissa av mina kompisar för dom har redan tyckt från början att vi har "stressat" fram och har hört att några sa från början att de aldrig skulle hålla mer än två månader mellan oss.
E d rätt att jag ska behöva gå och ha dåligt samvete över att jag älskar honom? Känns som att några vill att ja ska göra d :(