• 090208

Hjälp mej...

Mitt gick på mindre än 20.000... Fast vi ska ju ännu ha festen. Men! En jäkla massa stålar gick at till pappers-tjafs, min man är inte eu-medlem.

Gifte oss med 7 vänner närvarande, gick till favorit-restaurangen, fick middan betald av best man, tog tunnelbanan till en bar där vi mötte alla jobbarkompisar och skalade med.

Festen kommer vi ha i mina föräldrars trädgård i sommar. Mysigt, varför gör inte fler så??

• 090208

Och som JasminaE sa, varför dessa svindyra klänningar??

Läste för ett tag sen att ett par lade mer stålar på hans kostym för den kommer han ju använda flera ggr. Clever.

• 090208

Jag menade, varfor har inte fler fest i en fin tradgard? Och vi kommer ha en jakla massa folk dar, bara vigseln som hade nagra fa utvalda.

älskarlivet skrev 2009-01-13 05:56:08 följande:
    Varför vi inte gör så? Det är inte den sortens bröllop vi vill ha... Vi (jag och min blivande man alltså) kommer bara gifta oss en gång och då vill vi inte välja ut 7 vänner, när vi båda är tajta med våra familjer och har många vänner.Dessutom, visst många klänningar kostar hur mycket som helst, min kostar 4300 och är fantastisk!
  • 090208

NAR riktade jag den undran till DIG?? Finns val en jakla massa folk som kan fa tag i en tradgard.

Och sen om just DU har en tradgard eller inte bryr jag mig inte det minsta om. Da har du ju ingen som helst anledning att diskutera tradgards-brollop med mig, eftersom du inte ens har tillgang till just tradgard.

Orka.

Svar på tråden Hjälp mej...