Inlägg från: nemosmamma |Visa alla inlägg
  • nemosmamma

2011-brudar

jag är med ja o , vi hade först sagt 2010 men sen blev det ändrat till 2011 juli , visst att det är tidigt men samtidigt det är ju en del pengar som ska ut hur man än gör o ja har då bara tänkt göra det en gång så då vill ja ordna med det så att ja får det som ja vill

• nemosmamma

vi tänker ändå inte göra det så stort men vi har ett speciellt tema som vi vill följa , o sen har man ju det vanliga livet ändå som barn o jobb, o jag vill dessutom hinna komma iform som ja int har gjort ännu sen ja födde min son , vi har gjort en lista månad för månad vad som ska ordnas med o så allt för att ha också roligt under tiden

• nemosmamma

men då är vi två om det lillalyckan, har bestämt mig för att börja köpa lite saker iår så ja får glädja mig o verkligen se att det kommer att hända

• nemosmamma

ja du har helt rätt waldekranz , dyrt är det o mycke ska/vill man ha o man har ju ett liv också förutom detta. Ja har handlat mönster den här månaden till min son o gubbe , då ja har tänkt sy deras kläder o därigenom komma undan med lite pengar, tyg handlas senare i år

Vi kan väl göra en lista:

Orangegirl, februari 2011, Thailand

nemosmamma, juli 2011 umeå

Svar på tråden 2011-brudar