2011-brudar
Finns det några sådana här? Vet att jag är löjligt tidig men man får väl passa på att njuta så länge man kan =)
Finns det några sådana här? Vet att jag är löjligt tidig men man får väl passa på att njuta så länge man kan =)
Här har du ett till planerings-freak som gillar att vara ute i god tid ;)
jag är redan gift (080503) men bröllopet blev en smärre katastrof... :( så vi kommer förnya våra löften och har tänkt oss 2011 så får man va med i denna tråd med dessa omständigheter så är jag med :)
Oj det lät jobbigt! Lust att dela med dig??
tja dels var det endel småsaker såsom min man glömde sin väst under kavajen, min frisyr blev inte som jag tänkt den, Prästen gjorde några tabbar och kanton spelade fel utgångsmarsch. Bordsplaceringen blev helt fel så programmet stämde inte och min mamma sa bara "grattis då antar jag" och ignorerade mig hela em och kväll, samt vid tårtan sa hon att hon var sur på mig när jag frågade hur det var och när hon skulle åka så ställde hon till med jordens scen inför massa gäster så det hela slutade med att jag grät...:( så det var väl typ det värsta iallafall, så det var inge kul direkt... att några småsaker kan bli fel är inte hela världen, typ som västen osv, men allt taget blev liksom för mycket..
Mhmmm Ja det lät väl inge vidare.. Va tråkigt att din mamma var tvungen att förstöra ditt bröllop!!!
vad roligt att se en 2011-tråd. vi öppnade själva 2010-tråden förra året i januari, så ni är inte själva med att vara tidiga ute. lycka till med all planering tjejer.
Heeeej, jag vill verkligen vara med i 2011-tråden.
Planerar att gifta oss i Thailand i februari 2011, känner oxå att det är löjligt tidigt att planera nu, men det är ju så roooligt!!!
orangegirl va kul! vi är inne på att förnya i utlandet också, just nu lutar det åt nya guinea..
jag är med ja o , vi hade först sagt 2010 men sen blev det ändrat till 2011 juli , visst att det är tidigt men samtidigt det är ju en del pengar som ska ut hur man än gör o ja har då bara tänkt göra det en gång så då vill ja ordna med det så att ja får det som ja vill
absolut ta tid å planera i lugn och ro, mycket kan man fynda om man är ute i god tid också.