• lillalyckan

2011-brudar

Finns det några sådana här? Vet att jag är löjligt tidig men man får väl passa på att njuta så länge man kan =)

• Svar på tråden 2011-brudar
  • Bettertogether

Jag är genialisk!! Eller åtminstone är min idé fruktansvärt genialisk! :D Jag studerar nämligen till trädgårdsmästare inom blomster och handel (i princip florist på en lägre nivå) och ska skriva slutarbete nästa år... Och idag kom jag på den briljanta idén att planera festdekorationerna till vårt bröllop som slutarbete! :D Det betyder att jag helt utan kostnad får prova mej fram till hur jag vill ha dem i skolan + att jag får se hur det börjar se ut ;)
    Två flugor på smällen!

• Eran

Nu har jag fixat svarta, lila & vita diamater för att ha på borden och lila små hjätan som ska sättas fast på placeringskorten.

Erik 2011-07-30
  • Bettertogether

Det låter fint, eran... hur har du tänkt bordsdekorationen för övrigt? Bara diamanterna?

Själv sitter jag och letar musik som kunde platsa som "brudvals" :) Just nu är jag inne på "Jack Johnsons -better together".

• Eran

Mitt på borden ska det vara ett blomarrangemang med bla murgröna som vandrar ut på bordet. Sedan rosenblad med diamanter som "vattendroppar". Vi ska ha olika färg på dukarna svarta, vita & lila. På de svarta borden finns vita & lila blad och vita & lila diamanter osv. Vi har bestämt utgångsmusik. "Lips of an angel" instrumentalt.

Erik 2011-07-30
  • Bettertogether

Det låter ju väldigt stilfullt!!! Svart, vitt, lila +gröna murgröna kommer ju bli supersnyggt!! Också utgångsmusiken låter finfint! :)

Idag har jag fått bekräftat att min vän i Australien (en mycket begåvad och konstnärlig kvinna) ska designa våra inbjudningskort! :D

• Svanboet

Så roligt att det går framåt för er tjejer. Här står det väldigt still över huvud taget. Livet har liksom delats in i före påsk och efter påsk. Jag har väldigt mycket på jobbet och jobbar hela veckorna så det blir inte mycket tid tillsammans.