2011-brudar
Finns det några sådana här? Vet att jag är löjligt tidig men man får väl passa på att njuta så länge man kan =)
Finns det några sådana här? Vet att jag är löjligt tidig men man får väl passa på att njuta så länge man kan =)
Tycker inte hellera att du gör fel, Med tanke på hur jobbigt det är med skilsmässor så kanske det bara är bra att fokusera på nåt kul istället... Du är välkommen till 2011 tråden!
Tack tjejer!! Det värmer att höra. Hur långt har ni andra kommit? Nästan all våran planering är klar, bara det praktiska kvar. Fast vi gör ju lite ändringar hela tiden. Men det är sååå kul!!!!!!
Vi har bestämt när och var. Väntar mest på att tiden ska gå så man kan börja boka lokal/kyrka mm... Men det pratas mycket bröllop här hemma kan jag säga Inte minst varje månad när det ska läggas undan pengar
Orangegirl, februari 2011, Thailand
nemosmamma, juli 2011 umeå
eapea, sommaren 2011
lillalyckan, nov 2011 Halmstad
ALLIMA, vintern 2011 Luleå
Bettertogether, mars 2011
Eran, juli 2011 Örebro
Svanboet, februari 2011
Slänger mig in här utan att ha läst tråden än... Kul att se att fler och fler med 2011 faktiskt dyker upp på bt.
Välkommen välkommen! Varför vänta om man inte måste Tänk så många månader av härligt planerande vi har framför oss
Svanboet : så ni tänker er också februari 2011. ? Har ni bestämt vilket datum ännu? Vi pratar om mars eller februari men just nu lutar det åt 12/2. Så roligt att planera och drömma! Bra av många skäl att vi har tid på oss...till hösten går både jag och sambon upp i arbetstid så då lär det ju finnas mindre tid över till det här roliga!
Postade nyss en ny tråd, men fråga er iallafall... :)
Kunde ni tänka er att anlita en bröllopskoordinator som hjälpte er att hålla koll på allting, ringa runt och boka tider, hjälpte till att designa kort/programblad fixade musik, band buketten (buketterna), fotade i kyrkan, fotade bröllopsfotonen, framkallade dem etc etc??
Jag planerar att starta ett sånt företag i framtiden som innebär att jag får göra allt jag kan och är utbildad för (floristik, fotografering, planering av projekt)
Hjälp mej med era åsikter :)
Jag är lite kluven när det gäller att anlita en koordinator...
Vi ska gifta oss i Thailand, och från början hade vi tänkt anlita en svensk koordinator där, men nu har vi tänkt om för resortsen där nere är så otroligt villiga att göra allt de kan för en, och det blir billigare. Dock får man ju maila och greja på engelska vilket jag inte tycker är nåt problem, men jag förstår om man vill ha en svensk på plats för att slippa det.
Hade jag haft obegränsat med pengar och begränsat med tid skulle jag anlita dig, annars tycker jag då, som håller på nu två år innan att det är uuuunderbart att få planera och göra det själv!
Glömde att säga att annars verkar ju yrkesvalet vara klockrent med tanke på dina kunskper! Det låter verkligen jätteroligt! Skulle oxå vilja kunna allt det där, du skulle kanske utbilda dig till frissa oxå och att sy om, in och ut klänningar så vore du ju helt outstanding!!! Grattis till dig!