2011-brudar
Jag tycker ABSOLUT inte det är fel! Det känns rätt för er samt att du redan är separerad. Välkommen till vår tråd! Vi lär ju hinna med en hel del under dessa 2 år ....
Jag tycker ABSOLUT inte det är fel! Det känns rätt för er samt att du redan är separerad. Välkommen till vår tråd! Vi lär ju hinna med en hel del under dessa 2 år ....
Orangegirl, februari 2011, Thailand
nemosmamma, juli 2011 umeå
eapea, sommaren 2011
lillalyckan, nov 2011 Halmstad
ALLIMA, vintern 2011 Luleå
Bettertogether, mars 2011
Eran, juli 2011 Örebro
Svanboet, februari 2011
Svanboet : så ni tänker er också februari 2011. ? Har ni bestämt vilket datum ännu? Vi pratar om mars eller februari men just nu lutar det åt 12/2. Så roligt att planera och drömma! Bra av många skäl att vi har tid på oss...till hösten går både jag och sambon upp i arbetstid så då lär det ju finnas mindre tid över till det här roliga!
Svart och lila låter jättesnyggt! Modernt! Ni kan ju ha vitt eller silver till också om ni vill, det tycker jag passar ihop. Kul att ha kommit igång med planerandet eller hur? Jag har en massa funderingr och ideér i huvudet som poppar upp då och då
Tur Bt finns så vi kan snacka av oss
Svanboet, februari 2011
ALLIMA, februari 2011 Luleå
nemosmamma, juli 2011, Umeå
Waldekrantz, juli 2011, Stockholmstrakten (troligtvis)
Eran, juli 2011, Örebro
eapea, sommaren, 2011
Svanboet, februari 2011
Eran, juli 2011, Örebro
eapea, sommaren, 2011
Paret Å, augusti, 2011
Paret Å : Välkomna! Vi börjar bli ett gäng här nu!
Har ni hunnit kolla nåt på sånger och psalmer ? Youtube är ju ett bra ställe.... Jag tycker det är svårt hitta sånger och psalmer som passar in på vintern. Sen handlar många kärlekssånger om olycklig kärlek...
Jag är en hopplös romantiker som drömt och planerat bröllop länge. Olika saker har kommit emellan vilket gjort att vi bestämt 2011. Finanskrisen spelar roll också... Men inget negativt att börja i tid va? Vi kommer just ha firat 10 år tillsammans då vi planerat gifta oss!
tobiasolinda : Har ni lagt in er i vår lista? Lycka till med bebben!
Svanboet, februari 2011
Eran, juli 2011, Örebro
eapea, sommaren, 2011
Paret Å, augusti, 2011
Förstår hur du tänker...det är samma här. Jag älskar dock vintern och julen med allt som hör till. Är mest rädd för alla sjukdomar som härjar kring februari månad men...samtidigt kan vi ju inte välja sommaren endast pga det känner jag! Alla " våra" datum är på hösten - fast varför inte få ett till datum att fira? Jag tycker det känns roligt att gifta sig på en tid som inte är lika vanlig som juni-augusti. Sambon är inne på samma linje som jag nu efter flera diskussioner. Har pratat om 12/2. Hoppas vi väljer rätt bara...
Vill bara önska ER ALLA en GLAD PÅSK! Koppla av så ni orkar fortsätta med planerandet efter helgen