• stinch

Vilka korkade/dumma kommentarer har du fått när ni pratar om ert bröllop?

Jag fick frågan "Är du gravid?" tre gånger på en vecka. Inte så dumt kanske men det sved lite, kan man inte få gifta sig av kärlek liksom?

• stinch

Sen finns ju klassikern "Har ni inte bra som ni har det?", kommentaren som ofta kommit från hans killkompisar.
    Fast dessa killar är väl bara avundsjuka för att det inte var de själva som fångade mig...hehehehe...

• stinch
    passionsblomman skrev 2009-01-13 22:55:21 följande:
    En kvinna jag känner gifte sig mot sin fars vilja med en kristen kille-för honom var det som om hon gått med i vörsta sekten.På morgonen på hennes bröllopsdag när hon stod brudklädd sa han till henne:"hellre stod jag vid din grav, än såg dig gå dit du går nu.Du behöver aldrig ta vägen hemom någon mer gång!"Så, hon fick gifta sig utan att pappan kom och det tog år innan han så att säga tog sitt förnuft tillfånga.
    Aj aj aj! Det finns ju få saker som sårar så mycket som när ens föräldrar behandlar en illa. Skönt att det löste sig för dem till slut iaf.
Svar på tråden Vilka korkade/dumma kommentarer har du fått när ni pratar om ert bröllop?