Vilka korkade/dumma kommentarer har du fått när ni pratar om ert bröllop?
mm, massa som frågade om jag var med barn också, en tom kände på magen.... uppmuntrande
mm, massa som frågade om jag var med barn också, en tom kände på magen.... uppmuntrande
pappa frågade "är han den rätta, är du riktigt kär?" fast han menade väl bara väl.... svarade att det var väl klart! då sa ha "då så."
min far hade pratat med min farbror för nån månad sen och tagit upp att han var lite orolig över att jag är lite mullig (är inte fet, men mullig e man väl) då hade min farbror svarat "menar du den feta kossan?" jättekul att höra 1,5 månad innan bröllopet när man försöker peppa sig själv...
vi har jättelitet hemligt bröllop... ett tag tänkte jag skriva under "den feta kossan" på hans tack-kort... men då skulle han få veta att pappa berättat för mig och bli sur på honom, onödigt! så han får inget istället...
helt sjukt! de kunde ju bara frågat om det var nån mer som visste... och varför ta så illa upp, kan inte bara folk vara glada för andras skull ibland??
min tonårs-syster häromdan: "Jaha, bara två veckor kvar nu... känner du inte för en sista fling?"
eeeh, nä... älskar min m2b och har inget annat än bordsplaceringar o sånt i huvudet just nu....tur att hon är så ung, annars hade jag oroat mig för hennes pojkvän...