Inlägg från: lillabruden |Visa alla inlägg
  • lillabruden

Vilka korkade/dumma kommentarer har du fått när ni pratar om ert bröllop?

vissa har av någon anledning skrattat åt att jag ska gifta mig! ingen aning om varför....kanske ren dumhet bara

Men som någon nämnde innan, har även jag fått kommentarer om att jag varit på tok för tidigt ute, men när jag lyssnade på dem gick jag miste om fotograf bland annat!!! Nä, jag lyssnar på BTs råd!

Fick en kommentar också från en gäst 'blir det gratis sprit' Jo denna person har fått sig en varning om drickandet på bröllopsfesten!

• lillabruden

får jag bara dela med mig om den bästa reaktionen också?

Min morfar är portugis och bor i Portugal, min portugisiska är begränsad men på den hakiga kunskap jag har berättade jag för honom förra året i september när jag var där. Han vände sig mot mig med den underbaraste minen jag någonsin sett! Han såg så stolt och glad ut Jag älskar min morfar, alltid lika accepterande med mig

• lillabruden
    Boomtown skrev 2009-01-14 12:27:41 följande:
    Min svärfar sa till min gubbe när han berättat - sa du ja då?Kul att höra, sen har man inte hört ett ord om det mer. Morsan verkade inte ett dugg intresserad, hon bytte ämne
    min mamma förnekar att hon visste om bröllopet!!! Vad är det med släkt?!
    Nä, tack o lov för vänner eller hur?!
  • lillabruden

satt o läste igenom tråden och kom ihåg att min blivande svärmor hade sagt till m2b att han måste tänka sig för, för eftersom jag föddes med fel på tänderna så kommer det att kunna ärvas av barnen.. men hennes defekter tänkte hon inte på att dem också går i arv

• lillabruden

Min älskade satte henne på plats iallafall
    Måste bara säga att hon för övrigt är överlycklig över vårt bröllop/äktenskap. Men orden är lite klumpiga ibland!

f1bride skrev 2009-01-16 12:55:57 följande:
    Hahaha, du kanske borde säga det till henne
  • lillabruden

ja, man får ju anstränga sig ibland

passionsblomman skrev 2009-01-16 14:56:02 följande:
    Lilla bruden:är du med på dagtid idag! vad kul!(fast nu ska jag dra till stan strax, så vi ses senare)
  • lillabruden

att ha 4000gäster....OJ! men tanken slår mig, hur i ** organiserar man ett sånt bröllop?! Behövs ju nästan 4 bröllopskoordinatorer!! Och vad gör man av alla presenter....!

Nu har jag inte varit i denna tråden på ett bra tag, men för att nämna korkade kommenterarer, så ville jag redan i januari skicka iväg inbjudningar till våra utländska släktingar så dem skulle kunna komma....Svärföräldrarna säger 'NÄÄÄ det är alldeles för tidigt' och jag blir liksom ställd o tänker ok, dem känner ju släktingarna osv. NU säger dem att det är alldeles för sent och att vi måste ringa runt etc! Jag blir arg!!!
    Behövde bara avreagera mig lite.......

Svar på tråden Vilka korkade/dumma kommentarer har du fått när ni pratar om ert bröllop?