• lolca

Vilka korkade/dumma kommentarer har du fått när ni pratar om ert bröllop?

När min blivande man berättade för sina föräldrar att vi skulle gifta oss sa min svärmor:

- men är du riktigt säker nu?

Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka detta, inte min blivande man heller. Man kan väl säga så här att hon kanske inte blev helt överlycklig över vårt beslut att gifta oss.. Men jag tror nog att hon kommer att komma över det med! =)

• lolca

Vad är det med alla människor?!
    Varför kan inte alla bara vara glada och tycka att det ska bli roligt att man gifter sig?

Jag har nästan bara mött bra reaktioner och glada miner. Förutom från min svärmor då. Men där hade jag inte väntat mig några glada miner. Suck

• lolca

Det där var bara elakt!

Oneesan skrev 2009-02-20 16:22:16 följande:
    Hände för många år sedan men ändå. Hade varit tillsammans med min blivande make några månader och vi hade flyttat ihop. Får skjuts av en tjej jag trodde var min vän, -Du ska få lite pengar säger hon. -jaha vad då? säger jag -Jo K, T, R och jag har slagit vad om hur länge du och J skulle vara tillsammans. Men nu har det gått så lång tid att ingen kan vinna. Men jag satsade längst, K satsade bara på tre veckor haha. Så vi antar att det borde vara rättvist om du får potten.När hon sa det hade vi varit tillsammans i tre månader, tog inte emot några pengar, hör inte av mig och de kommer heller inte att bli bjuden på bröllopet.
  • lolca

Allvarligt talat, var hade man bröllopsfesten om det var 4000 gäster?

• lolca

J D skrev 2009-03-01 19:03:37 följande:

Har för mig att hennes man är från Pakistan, stämmer det 090208? Har en kompis därifrån så jag är inte så förvånad . Hans syster gifte sig i somras och jag tror att de var iaf 1000...
    Det är helt sjukt! Jag tycker att vi har många gäster och vi har 47! Snacka om att man har olika perspektiv. = - )
Svar på tråden Vilka korkade/dumma kommentarer har du fått när ni pratar om ert bröllop?