Inlägg från: soon and very soon |Visa alla inlägg
  • Soon and very soon

Vilka korkade/dumma kommentarer har du fått när ni pratar om ert bröllop?

m2b s bror undrade om vi inte ville att de skulle komma... jo svarar mannen - men varför står det mörk kostym då , jag äger ingen undrar brodern....
    m2b svarar att mörka finbyxor går bra , emn det hade han inte heller s nu kommer de nog inte, ska jag skratta eller gråta???

• Soon and very soon

eller hur, tänkte oxå att dressman byxor el dyl funkar behöver ju inte vara "fancy" men liiite kanske man kan bjuda till.(lät jag som en "psyko" BT brud nu..???????)

• Soon and very soon

tackar hörna! vore ju lite kul om han kom helt utan byxor.
    tidsmaskin: såååå trist, ljug om resten av kostnaderna ellr diskutera inte vidare om hon frågar.

• Soon and very soon
    090208 skrev 2009-03-03 16:14:37 följande:
    Giftemal ar val ingenting om man jamfor med att skaffa barn! En make blir man latt av med genom att skriva pa nagra papper, men ens barn pappa far man ju sta ut med hela livet. Vare sig man vill eller inte...Varfor tycker folk att det ar helt normalt att skaffa barn efter 1 manad tillsammans (stor risk att bli ensamstaende...) men helt galet att man vill gifta sig efter 10 ar??
    klokt!
  • Soon and very soon

fast jag skulle faktiskt villja ha snyggare bröst för att vara helt ärlig

• soon and very soon
    Blomman82 skrev 2009-03-16 09:17:15 följande:
    När vi berättade för min sambos farfar att vi ska gifta oss var hans svar (visserligen lite skämtsam) beklagansvärt.
    min pappa sa oxå så... till min man sa - jag beklagar...
    med kärlek men endå...
Svar på tråden Vilka korkade/dumma kommentarer har du fått när ni pratar om ert bröllop?