• 08 08 09

Vilka korkade/dumma kommentarer har du fått när ni pratar om ert bröllop?

Det har ar inte riktigt "oj ska du gifta dej" kommentarer, men passar nog har anda:

M2b mamma till m2b: "Jaha, och nar ni har gift er ska du flytta hem och hon (alltsa jag) flytta till Sverige?" - eeeh? halla!! om man gifter sig sa betyder val anda det att man ska bo tillsammans... eller? suck! (Vi bor i England och har bott tillsammans i 5 ar redan)

Hon har aven fragat slaktingar som vi inte bjudit om dom har fatt sina inbjudningar annu... som om hon vill forstora for oss!

• 08 08 09
    TinkerBelle skrev 2009-03-17 13:49:11 följande:
    1) Varför ska ni flytta till Sverige bara för att ni gifter? Finns det en anledning...2) Hur vet ni att hon frågar icke inbjudna släktingar om dem fått inbjudningarna?08 08 09 skrev 2009-03-17 11:25:03 följande:
    1) Exakt! forstar inte riktigt hennes tanke dar...

2) For att hon sa till min m2b igar att hon hade gjort det...

Jag laser nog for mycket in i hennes kommentarer (men vem skulle inte gora det!)

Hon fragade aven om vi skulle stalla in brollopet nar min m2b blev av med jobbet... Borjar kanna att hon kanske har nagot emot det hela! (Han har nu nytt jobb sa allt ar OK)

Men men, sant ar livet! Man far bara le at allt som man hor!
Svar på tråden Vilka korkade/dumma kommentarer har du fått när ni pratar om ert bröllop?