Inlägg från: MilosMamma |Visa alla inlägg
  • MilosMamma

Vilka korkade/dumma kommentarer har du fått när ni pratar om ert bröllop?

Fast att man förlovar sej betyder ju inte direkt giftemål inom 1 år, iaf inte i min familj, jag o Min M2b förlovade oss efter 7 månader, efter 9 månader vart jag med barn, vi har nu varit tillsammans i 3 år och gifter oss i augusti.

Vi är tydligen lite "för vuxna" för våra vänner då vi nu bor i en stor villa med, vi har 2 hundar och sen lillkillen då.
    Alla i våran (min m2bs iallafall) är bara på datingstadiet o dom är ändå 24.
    Mina vänner är det en hel del som har barn, kul är det =) Men dom där få som inte har det lägger snygga inlindade pikar då och då. Men what the heck, vi är nöjda och glada med våran familj och det betyder ju inte att vi lämnar dom i sticket o virkar varje helg, visst finns det tid för vännerna nu med, bara det att det kräver lite mer planering.

Angående dumma kommentarer så har det vart endel här med, spev från S v ä r mo d e r n , inget direkt till bröllopet, inte ens ett grattis så att säga, det var värre när vi nyss träffats o när vi flyttade o när jag var med barn, typ "Jag hoppas han sparkar revbenen av dej, för det gjorde M2b på mej så jag fick en spricka".

Jaja...

• MilosMamma

Haha ja alltså, det var bara o vänja sej för mej för hon är hemskt ärlig... mot alla.
    men det där med revbenen var elakt de håller jag med om.

jag har tänkt både 1 o 5 ggr när man träffat henne att jag vill fan inte gifta mej in i hennes släkt, men o andra sidan ses vi inte så ofta, tack o lov.

dom kom inte till bb när sonen föddes, hon följde inte med på hans 1 årsdag, hon har suttit och pikat mej hårt o öppet när dom o vi var på middag hos min mamma o hennes kille.
    Så ja, tyvärr går det ut över min M2b, men han är så förstående, han har jävla respekt för henne.
    Men jaja, bodde dom grannar skulle vi flytta men nu ses vi kanske 1 gång varannan månad.

• MilosMamma

Alltså va e det för folk som finns? Banka vett i huvudet på dom skulle man göra. Jäkla stroppar!

Svar på tråden Vilka korkade/dumma kommentarer har du fått när ni pratar om ert bröllop?