Vilka korkade/dumma kommentarer har du fått när ni pratar om ert bröllop?
Fast att man förlovar sej betyder ju inte direkt giftemål inom 1 år, iaf inte i min familj, jag o Min M2b förlovade oss efter 7 månader, efter 9 månader vart jag med barn, vi har nu varit tillsammans i 3 år och gifter oss i augusti.
Vi är tydligen lite "för vuxna" för våra vänner då vi nu bor i en stor villa med, vi har 2 hundar och sen lillkillen då.
Alla i våran (min m2bs iallafall) är bara på datingstadiet o dom är ändå 24.
Mina vänner är det en hel del som har barn, kul är det =) Men dom där få som inte har det lägger snygga inlindade pikar då och då. Men what the heck, vi är nöjda och glada med våran familj och det betyder ju inte att vi lämnar dom i sticket o virkar varje helg, visst finns det tid för vännerna nu med, bara det att det kräver lite mer planering.
Angående dumma kommentarer så har det vart endel här med, spev från S v ä r mo d e r n , inget direkt till bröllopet, inte ens ett grattis så att säga, det var värre när vi nyss träffats o när vi flyttade o när jag var med barn, typ "Jag hoppas han sparkar revbenen av dej, för det gjorde M2b på mej så jag fick en spricka".
Jaja...