Ungefär som jag skrev innan..Håller med dig helt.
Precis om om dom e otrogna för att dom tittar med en massa killar på en tjej som dansar runt och försöker vara sexig..
Hon ska nog mer oroa sig för att han ska bli kär i kassörskan på ICA.
Nej ussh för sådana som ska bestämma vad andra ska hitta på.
Sen e det ju så här att vet han vänner om att HAN inte tycker om det hade dom nog inte tagit honom ditt, men antagligen så vill han för annars hade hon inte varit s¨å orolig.
Vill nu skrev 2009-01-15 09:43:47 följande:
Jag tycker så här - självklart får du ha åsikter, men dessa håller du för dig själv! Din m2bs kompisar har nog koll på vad han vill och inte vill göra, och i ärlighetens namn, det är inte upp till varken dig eller din m2b att planera svensexan! Det är något hans kompisar ska fixa, och man får helt enkelt lite på att de har så pass omdöme att inte utsätta honom för något han är obekväm i.jag skulle, som tidigare skrivits, skämmas ihjäl om min sambo ringde runt och dikterade villkor för min möhippa! Tycker inte heller att det är så farligt med strippor på svensexor/möhippor. Är ju inte direkt som att det är något som ligger några som helst värderingar i, och om det påverkar framtida samliv som någon nämde tidigare i tråden, så tror jag att man gifter sig med fel karl...Men men, alla får tycka som de vill, och bara du kan veta hur det uppfattas i ditt umgänge, om du kommer med riktlinjer.Min sambos vänner skulle asgarva och kalla honom för toffel...