• DanKat

Får man ha åsikter om svensexan??

Jag skulle absolut inte heller vilja att min m2b skulle få nåt sånt på sin svensexa! Och det beror inte på att jag inte litar på honom, men jag tycker helt enkelt inte att det är lämpligt, lika lite som jag tycker det skulle vara lämpligt om jag skulle få något sånt på min möhippa!

Jag skulle däremot inte själv prata med hans kompisar om det, utan isf låta honom göra det själv. Säger han det seriöst till dom bör dom verkligen ha vett att respektera det. Sedan om dom i slutänden trots det skulle ordna en strippa kan man inte direkt göra något åt det... då är det upp till din m2b om han går därifrån eller sitter kvar.

• DanKat
    Karl1970 skrev 2009-01-14 17:33:30 följande:
    Är de som arrangerar strippa till en svensexa Puckon? Troligtvis inte...En Svensexa eller möhippa går ofta ut på att man gör eller ser helt idiotiska saker, jag tror nog att en strippa på en svensexa är en av de mindre farliga, pinsama saker som kan hända på en sexa..
    Om de ordnar det utan att vara helt hundra på att brudgummen skulle uppskatta det så tycker jag att dom är otroligt ogenomtänkta.
    Det där med en svensexa eller möhippa ofta går ut på att "man gör eller ser helt idiotiska saker" håller jag med om med ett visst tillägg: SOM BRUDEN/BRUDGUMMEN TYCKER ÄR ROLIGT! Vilket innebär att för vissa kan det mycket väl vara att t.ex. skämma ut sig på stan, medan det är helt otänkbart för en annan. Att då ordna en svensexa/möhippa med strippa för en person som inte skulle uppskatta det, då har man helt missat poängen med hela arrangemanget enligt mig.
  • DanKat
    brud080808 skrev 2009-01-14 20:51:09 följande:
    Och jag tror faktiskt inte att det inte finns en kille (möjligen extrema undantag) som inte skulle uppskatta en nästintill naken, snygg brud som dansar i deras knä, jag tror att det är lite blåögt att tro något annat.
    Det är klart det finns dom som inte skulle uppskatta det (och jag tror inte att dom undantagen är särskilt extrema heller), inte om det är FEL brud som gör det Lika mycket som att jag skulle absolut total-ogilla om någon nästintill naken snygg kille skulle göra det framför mig. Såvida det inte skulle vara min m2b som gjorde det då förstås Kalla mig blåögd om ni vill men jag tror faktiskt inte det är så extremt att killar tycker så Inte i mina bekantskapskretsar iaf.
  • DanKat
    brud080808 skrev 2009-01-14 20:59:21 följande:
    Ja jag kan ju ha fel där, men situationen är helt enkelt så pass obekväm att det inte skulle varit okej för mig. Som någon annan tidigare nämnde, om inte ens åsikt respekteras då, varför skulle den göra det sen?
    Oj, vet inte om jag råkade missuppfatta ditt förra inlägg, läste det igen och det var så många "inte" att jag tappade bort mig Jag skulle hur som helst inte alls tyckt att det vore okej jag heller!
  • DanKat
    kajw skrev 2009-01-14 21:37:01 följande:
    Fast det är ju inte ens partner som planerar svensexan, så han kan ju knappast hjälpa om hans vänner inte har bättre omdöme än så....
    Fast han kan vägra ställa upp Jag skulle aldrig tolerera att ha med en manlig strippa på min möhippa, jag hade gått därifrån hur mycket pengar och ansträngningar mina vänner än hade lagt ner. För en möhippa/svensexa ska vara KUL, uppskattar inte bruden/brudgummen det som hittas på så har vännerna inte lyckats med uppgiften.
Svar på tråden Får man ha åsikter om svensexan??