• MulleNuh

Får man ha åsikter om svensexan??

Nu har jag inte läst vad som skrivit här. MEN jag hade blilvit fly förbannad.
    Kompisar som gör en sån sak har NOLL fantasi..

Men jag hade inte ringt runt och sagt åt dom, utan jag hade förväntat mig att min m2b inte gick med på det. Han är karl nog att resa sig och gå därifrån.

• MulleNuh

Hmm fast jag hade nog garvat ihjäl mig om dom satt på min kille Borat"kostymen"! hahahaha..

• MulleNuh

jooo..
    Men samtidigt så måste ju mannen vara karl nog att våga säga nej också!

Känner han sig riktigt förnedrad i borats kläder så tar han inte på sig dom.. Punkt slut..

soffi73 skrev 2009-01-15 11:04:45 följande:
    ja som sagt alla har vi olika gränser, visst hade jag nog skrattat om jag sett honom, men jag tycker mer att det är pa gränsen till förnedring. För mig är det inte ok.
  • MulleNuh

Jo grupptryck är ju underligt.. Jag hade dock LÄTT tagit på mig borats badbrallor!

MolsonCanadian skrev 2009-01-15 11:29:04 följande:
    Det är ganska spännande att studera sådana "självklarheter" inom sociologin. Människor går med på ganska vidriga saker med hänvisning till gruppen. Även sådant som kanske du och jag hävdar att vi aaaldrig skulle göra.
  • MulleNuh

Jag tycker det är underligt att vuxna människor inte kan stå emot. Barn/ungdomar HELT ok! Det hör till att växa upp..

MolsonCanadian skrev 2009-01-15 11:35:50 följande:
    Nej, det är inte särskilt underligt alls. Det är snarare mänskligt.
  • MulleNuh

Ja och jag tvivlar inte en sekund på att det är så.. Jag tycer det är knäppt ändå!

Svar på tråden Får man ha åsikter om svensexan??