• hummle

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

hahaha o ja som trode jag skulle vara först *ASG*

hmmm, pappret mitt har två "sidor" ett m struktur o ett slätt. jag tror att d blir d m struktur utåt o den släta invändigt där vi kommer ha inbjudan. d e ju ett kuvert-kort dvs ett kuver som man öppnar o blir ett kort...
    hoppas o tror att d blir fint! själva inbjudan på metallic blev SKIT snygg enligt mej då dåså då får jag önska er en fin kväll själv masar jag ut t köket o tar lite fil o flingor innan jag högger in i pysselvärlden igen

• hummle

har slängt in ett par bilder i mitt galleri på inbjudningskorten om nån vill kika
    har stämplat på d o metallic pappret tar sin tid på sej för att torka så nu ligger d på sängen för torkning. sen ska jag klistra på adresslapp o frimärke innan d läggs på lådan.

tx2: går framåt m klänningen kuuuuul. snart så har du den

skille: d finns ju en del "vanliga" vigselpsalmer, har skrivit upp en del o sen finns d ju våriga o sommriga psalmer oxå. vi ska ha iaf en vårig än...

• hummle
    Tx2 skrev 2009-01-15 12:06:55 följande:
    hummle: du får göra ditt galleri synligt.. ser inte bilderna.

sådär synlig för allmän beskådan
  • hummle

TACK! teapot o angelica

ja har sånt där "tunnt" pärlemo/metallic papper inköpta på arkivet som du tipsade mej om...
    tar en bra stund för skrivaren att skriva ut på pappret o om man stämplar tar d några timmar (räknar fortfarande då d ännu inte torkat)
    ja o köra bigade kort i skrivaren har jag gjort innan m olika resultat.

har fått tx2s nr som jag pinglar på om d skulle vara nått annars så syns vi som planerat lr?

• hummle

tjingeling!
    kul o få se er igår, inte alls så farliga som ni lät *ASG*
    nä men ärligt d va kul o få ett ansikte på er oxå även om jag satt o fundera på vem som va vem ett BRA tag, hehe. får nog kläm på d m framöver.
    sorry bara att jag va tvungen t o rusa men hade jag vetat om frimärkerna innan så hade jag kört på svenska frimärken x 2 bara. men men alltid lär man sej nått nytt. så nu e alla inbjudningarna iväg iaf så d e på riktigt nu.
    hmm om jag posta igår så e d möjligt att d droppar in idag va? lr e jag allt för hoppfull?!

satt o lyssna på in o utgångsmusik igår på nätet men shit va d finns o välja på. vill ha en lite "gladare" trudilutt så jag sätter mej o kollar mer nu under dagen.
    ja vad ska jag ta itu m nu? inbjudningarna va ju en stor milstolpe känner mej blank nu...

TACK TACK! för alla snajsiga komentarer på inbjudninbarna

danielaa: ja dom va fina båda två. bläää för klänningsdileman. den andra klänningen m rosetten gav ett mer sött/gulligt prinsessliknande intryck tycker ja. men som sagt fiiina båda två.

myrmor: hittar inte den klänningen på annons

• hummle

Myrmor skrev 2009-01-16 18:30:57 följande:

Kläöönningen ligger kvar under köp o sälj, inlagd den 14.e vid tvåtiden på eftermiddagen, la sposa sandalina står det. Kolla inte den, den är en ljuvlig liten bakelse.
    åååååå fiiiiiin
    kul m ring kommer d montro bli mkt pillerillande på den innan dagen B?!

min lillebror ringde mej för en stund sedan o komenterade den fina inbjudan, å så rörd jag blir för han e inte alls sån.
    förgyllde min kväll m d.
    hämtat mitt tyg som mamma ska sy klänningen, den tar jag m t henne imorgon när jag ska prova ut korsetten. men först bär d av t stan för o beställa ringarna. o sen på kvällen ska jag o min tärna kolla på bröllopsduellen. får se om jag hinner (läs har lust) o springa i affärer m lillan o sambo. annars blir d nästa helg då jag ska på bukettkonsultation.

tx2: hoppas oxå på fler gånger innan jag gifter mej men d e ju inte så långt kvar nu. annars så finns jag ju efteråt oxå

nä nu ska jag mysa ner i soffan, ha en trevlig kväll o helg tjejer!
  • hummle

tx2: wiiiiiiiiiii, gu va KUUUUUL

baver: skulle skicka inbjudan t finland o vart inne o frågat efter frimärken på några ställen att skicka till utlandet men d hade inge/va slut... fick tipset av nån av tjejerna här att man kunde köra 2 svenska frimärken... mkt B att återförsäljare inte har nån pejl på d...

skille: REA ME LIKE

ska nog shoppa lite dekorationer idag, vi får se...

• hummle

Danielaa: verkligen super fin o gu va gött o ha d "avklarat" du har ju inte haft d lätt i klänningsdjungeln

angelica: vilket precis! grattis t kocken

för min del får ni GÄRNA *BLINKBLINK* slänga in en bild lr två på provdukningar, jag ska göra min här i veckan.

själv har jag inget bröllopsrellaterat att ta itu med idag FÖRUTOM psalmer o in- o utgångsmusik... nån som känner igen sej?! skille spånar o kollar runt.
    väntar på att prellen ska ringa d blir en kvinnlig sådan o hon lät rätt ung iaf då jag lyssnade av hennes meddelande på ´mobilen

• hummle

RIS!
    fast jag vill eg ha d där riset angelica snackar om. men d känns lite onödigt mkt för vår del m tanke på att vi inte blir så många. får bestämma mej snart om d iaf m tanke på att jag ska beställa caketoppern därifrån.

• hummle

angelica: vilken klänning :-O bär man den ja då lär man bli oförglömlig d e ju ett som e säkert. men tack för tipset.

ja annars går la livet sin gilla gång här inte så mkt mer o fixa nu, känns lite tomt. d har dock tillstött två "saker" som vi måste ta itu m såhär innan bröllopet.
    ja förövrigt går jag o väntar på helgen den 21-22 feb då jag ska hjälpa min mor under mässan. inget spec så bara stå i hennes "monter/bås" när hon e back stage o grejar m visningen. så jag har 2 hela dagar o knalla runt o suga in mej den sissta infon för då e d BARA 2 veckor t jag blir FRU!!!

vi väntar på o få hem från skatteverket vi, va lite sena m o skicka in d för vi hade oxå en del kör m namn så som tx2.
    annars låter d ju som ni har pejl på läget ju m catering o alles o grattis t stämpeln myrmor

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!